logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania Muzeum Narodowego w Warszawie

  PR 03.10.2017, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Pod hasłem „A Ty, co zobaczysz?” wystartowała kampania wizerunkowa Muzeum Narodowego w Warszawie, która pokazuje, że w MNW każdy odnajdzie coś interesującego niezależnie od zainteresowań, wieku oraz wykonywanego zawodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-muzeum-narodowego-w-warszawie,33953,artykul.html

Filmowe spoty przedstawiają moment intymnego spotkania ambasadorów Muzeum – piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego – z ich ulubionymi eksponatami ze zbiorów MNW. Pokazują, jak subiektywny jest odbiór sztuki i jak cenna jest chwila refleksji, zatrzymania się w codziennym pędzie. Autorem kreacji i reżyserem spotów jest Marcin Maziarzewski,  a autorem zdjęć Michał Pukowiec. Kampania powstała przy wsparciu artystycznym studia Chimney Poland, które zadbało także o animacje i postprodukcję obrazu.

Kampania jest widoczna w przestrzeni miejskiej na nośnikach w metrze, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych i na nośnikach w komunikacji miejskiej na terenie Warszawy. Od 29 września spoty są również emitowane w sieci kin Multikino oraz kinach studyjnych. Kampania jest realizowana w kanałach Muzeum Narodowego w Warszawie: YouTube, Facebook, Instagram i Twitter. Pytanie #atycozobaczysz Muzeum kieruje również do publiczności i zachęca do dzielenia się w mediach społecznościowych doświadczeniami z wizyty w MNW. 

Ponadto w ramach kampanii zostaną przeprowadzone warsztaty dla pracowników pierwszego kontaktu dotyczące stałego podnoszenia jakości relacji z odwiedzającymi Muzeum.

Muzeum Narodowe w Warszawie i kampanię wspiera Stowarzyszenie „Przyjaciele MNW” oraz MMC Studio. Za działania komunikacyjne odpowiada Muzeum Narodowe w Warszawie przy wsparciu Agencji Kultura.

Źródło: Agencja Kultura

www.agencjakultura.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764