logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania nowych lodów Slick firmy Koral

  PR 06.04.2022, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Kampania nowej serii lodów Slick, skierowana jest głównie do dzieci i młodzieży. Obejmuje emisję spotu wideo w stylu retrowave w digitalu, reklamy display na TikToku, Facebooku, IG oraz w Google oraz ogólnopolską kampanię DOOH. Kolejnym etapem będzie współpraca z influencerami i konkurs.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-nowych-lodow-slick-firmy-koral,395388,artykul.html

Slick to nowe lody marki Koral w designerskich opakowaniach, których adresatami są dzieci i młodzież. Są dostępne w czterech smakach: Cream, Choco, Strawberry i Fresh – owocowe lody wodne z polewą o smaku gumy balonowej z cukrem strzelającym.

Komunikacja produktu utrzymana jest w stylu graficznym retrowave i obejmuje szeroko zakrojoną kampanię graficzną Google Ads i Facebook Ads, emisję specjalnie opracowanego spotu wideo na TikToku, YouTubie oraz Facebooku, a także ogólnopolską akcję DOOH.

Oprócz kampanii wideo, display oraz DOOH zaplanowana jest również współpraca z czołowymi tiktokerami oraz atrakcyjny konkurs z oryginalnymi nagrodami m.in: limitowanymi oraz indywidualnie stworzonymi dla tej kampanii bluzami z kolekcji „SLICK” oraz sprzętem elektronicznym. W miejscach sprzedaży lodom Slick towarzyszyć będą materiały POS w postaci designerskich wlepek.

Kampania reklamowa potrwa do czerwca. Za kreację, stworzenie spotu wideo, organizację współpracy z influencerami oraz konkursu, a także obsługę kampanii TikTok Ads, Facebook Ads i Google Ads odpowiada agencja Veneo.

Źródło: Veneo

www.veneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764