logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania produktowa Uniqa

  PR 06.04.2021, przeczytano 763 razy
ilustracja

Historia opowiedziana w spocie ma podkreślić najistotniejsze korzyści płynące z posiadania dobrego ubezpieczenia komunikacyjnego – ważne zarówno dla klientów UNIQA, jak i wszystkich pozostałych posiadaczy aut. Bez względu na sposób zakupu polisy – u agenta lub przez internet – każdy klient przy zgłaszaniu szkody lub awarii oczekuje tego samego: natychmiastowej reakcji i sprawnej obsługi. Może nią być np. szybka pomoc assistance. Niezależnie od miejsca i okoliczności zdarzenia szybka pomoc może być niezwykle istotna dla klienta. Dlatego w nowej kampanii produktowej został zaakcentowany właśnie ten benefit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-produktowa-uniqa,390917,artykul.html

- Kampania produktowa jest kontynuacją kampanii wizerunkowej, która wystartowała 22 lutego, i nawiązywała do połączenia UNIQA i AXA. W nowej odsłonie wracamy z hasłem „Pomyśl, ile można zdziałać razem” i ponownie wykorzystujemy podział ekranu – mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką po połączeniu UNIQA i AXA. – Nowa kampania wspiera główny cel, którym jest umiejscowienie marki UNIQA w czołówce najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce.

Spoty są emitowane na antenach ogólnopolskich stacji telewizyjnych i w internecie.

- Po połączeniu UNIQA i AXA będziemy dążyli do tego, aby nasze ubezpieczenia były w gronie najatrakcyjniej wycenionych na rynku, oferowały likwidację szkód na najwyższym poziomie, dawały łatwy dostęp do obsługi oraz szeroki zakres ubezpieczenia. Ostatni element oferty jest dla nas bardzo ważny, dlatego zwracamy na niego szczególną uwagę - mówi Agnieszka Durst-Wilczyńska. - Chcemy przekonać klientów do mądrych wyborów i takiego ubezpieczenia, które z jednej strony będzie atrakcyjne cenowo, a z drugiej w pełni sprosta ich oczekiwaniom np. po ewentualnej szkodzie. Na tej podstawie chcemy budować zaufanie, wizerunek i reputację – dodaje.

Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Antoni Nykowski, został nakręcony w Warszawie. Postprodukcją zajęło się Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Arena (Havas Media) oraz Value Media.

Grupa UNIQA jest od października 2020 roku nowym właścicielem AXA* w Polsce. Połączenie prawne towarzystw ubezpieczeniowych i zmiana marki na UNIQA spółek AXA w Polsce (AXA Życie TU, AXA Ubezpieczenia TUiR, AXA Polska, AXA TFI i AXA PTE) nastąpi w najbliższym czasie.

Źródło: Grupa Ubezpieczeniowa UNIQA Polska

www.uniqa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764