logo
WIADOMOŚCI

Wystartowała kampania promująca gumy Halls

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 620 razy
ilustracjastrzałka

Mondelēz International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych, a każdy z nich jest niezwykle orzeźwiający. Kampania realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych i internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-promujaca-gumy-halls,35780,artykul.html

Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia – rześkiego, miętowego, soczyście owocowego, momentami lodowatego, a do tego niezwykle długotrwałego. Dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Peppermint (Mięta Pieprzowa) i Spearmint (Łagodna Mięta) oraz dwóch owocowych i równie orzeźwiających – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy). Długotrwałe poczucie świeżości i smaku dają innowacyjne rozwiązania zastosowane w gumach Halls, m.in. granulki zamknięte w środku drażetki czy mentolowa otoczka. Gumy, podobnie jak cukierki Halls, produkowane są w Polsce, w jednej z fabryk Mondelez w Skarbimierzu.

- Doskonale wiemy, jak bardzo Polacy uwielbiają poczucie świeżości! Dzięki niemu jesteśmy odważni, kreatywni i chętni do działania. Od teraz, orzeźwiający smak można zatrzymać na znacznie dłużej, a jest to możliwe dzięki nowym gumom Halls dostępnym w czterech niezwykle orzeźwiających smakach. Nie warto zastanawiać się czy spróbować jednego z wariantów miętowych, czy jednak wybrać któryś z owocowych – każda twórcza chwila odświeżenia jest niezwykle cenna! – powiedział Daniel Czajkowski, Brand Manager Central Europe marki Halls, Mondelez Polska.

Kampania reklamowa realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych w internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sico Printing Academy 2018 w Krakowie pod patronatem Signs.pl
W Polsce działa kilka tysięcy drukarni wielkoformatowych nie mniej drukarni sitodrukowych. Pracuje w nich kilkanaście tysięcy osób zajmujących się bezpośrednio lub pośrednio drukiem. Możliwość kształcenia w zawodzie sitodrukarza czy wielkoformatowego drukarza cyfrowego jest bardzo ograniczona. Większość pracowników drukarni poza doświadczeniem zdobytym w pracy nie posiada...
Festiwal Druku 2018 z Integart
Festiwal Druku 2018 dobiegł końca. Cieszymy się, że mogliśmy z Państwem spędzić wspólnie ten czas w szczególności, że przybyliście na to wydarzenie tak licznie. Cieszy nas fakt, że nowa oferta będąca wynikiem włączenia firmy AlmaTrend do Integart, spotkała się z Państwa przyjęciem, i że...
Communication Unlimited autorem konceptu salonów Suzuki
Suzuki Motor Poland wprowadza nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży. Jest to odpowiedź na zmieniające się potrzeby współczesnych klientów, którzy poszukują inspiracji, indywidualności, dynamizmu i prywatności. Autorem konceptu wizualnego nowych salonów jest agencja Communication Unlimited.
Kerris Group zwiększa zatrudnienie
Do zespołu agencji interaktywnej KERRIS dołączyło 8 nowych osób zasilając działy kreacji, technologii, performance marketingu oraz obsługi klienta. Wśród nich znalazła się m.in. Katarzyna Stefańska, związana wcześniej z DDB&Tribal oraz White Cat Studio.
FC Barcelona w kampanii marki Nesquik
Już 24 września startuje wielka loteria marki NESQUIK mająca na celu dbanie o rozwój dzieci i zwiększanie ich potencjału dzięki odpowiedniemu odżywianiu oraz zachęcaniu do aktywnej zabawy. W akcji promocyjnej marka podjęła współprace z klubem FC Barcelona., której celem jest propagowanie sportowego trybu życia wśród dzieci i ich...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone