logo
WIADOMOŚCI

Wystartowała kampania promująca gumy Halls

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 384 razy
ilustracjastrzałka

Mondelēz International wystartował z kampanią reklamową nowych gum Halls. Produkt dostępny jest w czterech wariantach smakowych, a każdy z nich jest niezwykle orzeźwiający. Kampania realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych i internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-promujaca-gumy-halls,35780,artykul.html

Nowe gumy Halls przenoszą nas na zupełnie inny poziom odświeżenia – rześkiego, miętowego, soczyście owocowego, momentami lodowatego, a do tego niezwykle długotrwałego. Dostępne są w czterech wariantach smakowych – dwóch miętowych – Peppermint (Mięta Pieprzowa) i Spearmint (Łagodna Mięta) oraz dwóch owocowych i równie orzeźwiających – Watermelon (Arbuz) i Citrus (Cytrusy). Długotrwałe poczucie świeżości i smaku dają innowacyjne rozwiązania zastosowane w gumach Halls, m.in. granulki zamknięte w środku drażetki czy mentolowa otoczka. Gumy, podobnie jak cukierki Halls, produkowane są w Polsce, w jednej z fabryk Mondelez w Skarbimierzu.

- Doskonale wiemy, jak bardzo Polacy uwielbiają poczucie świeżości! Dzięki niemu jesteśmy odważni, kreatywni i chętni do działania. Od teraz, orzeźwiający smak można zatrzymać na znacznie dłużej, a jest to możliwe dzięki nowym gumom Halls dostępnym w czterech niezwykle orzeźwiających smakach. Nie warto zastanawiać się czy spróbować jednego z wariantów miętowych, czy jednak wybrać któryś z owocowych – każda twórcza chwila odświeżenia jest niezwykle cenna! – powiedział Daniel Czajkowski, Brand Manager Central Europe marki Halls, Mondelez Polska.

Kampania reklamowa realizowana jest w najbardziej popularnych programach telewizyjnych w internecie. Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszą też działania PR oraz silne wsparcie sprzedażowe. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat Polska. Przygotowaniem spotu i kreacji zajęła się agencja Ogilvy a za polską adaptację kampanijnego filmu odpowiadał IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 94 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone