logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania promująca telewizory Neo Qled

  PR 01.10.2021, przeczytano 715 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się najnowsza ogólnopolska kampania Samsung, promująca telewizory Neo QLED 2021. Tym razem firma postawiała na działania wspierające promocję centralną typu cashback. W ramach #AkcjaKorzyscWKazdymCalu przy zakupie telewizora 4K lub 8K z tej linii, można otrzymać zwrot nawet do 2000 zł na konto. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital, social media, PR oraz kreacje reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-promujaca-telewizory-neo-qled,393225,artykul.html

Linia Samsung Neo QLED już od momentu debiutu na rynku zbiera pozytywne recenzje i najwyższe możliwe oceny w wiodących biznesowych i technologicznych mediach. To telewizory wielozadaniowe – jakościowej rozrywki dostarczą zarówno miłośnikom filmów, gier i sportu.

Cechą charakterystyczną linii Neo QLED jest rewolucyjna technologia Quantum Mini LED, która odpowiada za precyzyjną kontrolę podświetlenia. Dodając do tego Inteligentny Procesor AI Neo Quantum, można cieszyć się zachwycającą rozdzielczością jak najbardziej zbliżoną do 4K lub 8K. Niesamowicie intensywny obraz to także zasługa 100% Natężenia Kolorów. Dzięki technologii kropek kwantowych widz rozpieszczany jest rzeczywistymi, soczystymi kolorami, a sztuczna inteligencja powoduje, że nawet starsze materiały wideo zyskają nową jakość.

#AkcjaKorzyscWKazdymCalu

Kampania promująca najnowsze telewizory Neo QLED zachęca do zakupu wybranego modelu 4K lub 8K. Korzystając z okazji, można zyskać najwyższej jakości ekran oraz otrzymać zwrot gotówki. Wystarczy dokonać zakupu wybranego telewizora Neo QLED do 7 listopada 2021 roku. Następnie należy zostawić opinię o zakupionym produkcie na dedykowanej stronie promocyjnej, stronie sklepu, na której został zakupiony TV lub na stronie przeglądarki cenowej. Pozostawiona opinia powinna być opisana hasztagiem #AkcjaKorzyscWKazdymCalu.

W następnym kroku należy dokonać rejestracji na dedykowanej stronie: neoqled-promocja.samsung.pl w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty zakupu oraz postępować zgodnie z instrukcją. Promocja obowiązuje do 7 listopada b.r.

Kampania promująca telewizory Neo QLED obejmuje działania 360°.  Za kreację ATL, digital mailingi oraz  DOOH odpowiada grupa K2, za kreacje BTL oraz działania OOH – agencja Cheil, za działania social media – VML&RY, za obsługę mediową – Starcom, za SEO – Performics, a za działania PR – agencja d*fusion communication.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764