logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania reklamowa Teekanne

  PR 12.12.2017, przeczytano 588 razy
ilustracjastrzałka

4 grudnia ruszyła kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. Spoty zostaną wyemitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - Telewizji Polskiej, TVN oraz w Polsacie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-reklamowa-teekanne,34826,artykul.html

- Herbatka LOVE została stworzona z myślą o pasjonatach wspaniałego smaku. Jej oryginalny aromat to prawdziwa pokusa, w której smak granatu łączy się z przepysznymi owocami. Za pomocą reklamy zapraszamy konsumentów do przeniesienia się do przepysznego świata herbaty, pełnego emocji i barw – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwie wersje spotu - krótsza 15-sekundowa oraz dłuższa 30-sekundowa. Za pomysł reklamy odpowiada firma DDFG, egzekucję reklam – firma Loop, zakup mediów - dom mediowy Maxus. Za działania PR i promocję w mediach społecznościowych dba 365 agencja.

Źródło: TEEKANNE Polska

www.teekanne.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764