4 grudnia ruszyła kampania reklamowa marki TEEKANNE. W najnowszym spocie promowana będzie herbatka LOVE, jeden z flagowych produktów firmy. Spoty zostaną wyemitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych - Telewizji Polskiej, TVN oraz w Polsacie.
- Herbatka LOVE została stworzona z myślą o pasjonatach wspaniałego smaku. Jej oryginalny aromat to prawdziwa pokusa, w której smak granatu łączy się z przepysznymi owocami. Za pomocą reklamy zapraszamy konsumentów do przeniesienia się do przepysznego świata herbaty, pełnego emocji i barw – mówi Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Manager TEEKANNE.
Na potrzeby kampanii zostały przygotowane dwie wersje spotu - krótsza 15-sekundowa oraz dłuższa 30-sekundowa. Za pomysł reklamy odpowiada firma DDFG, egzekucję reklam – firma Loop, zakup mediów - dom mediowy Maxus. Za działania PR i promocję w mediach społecznościowych dba 365 agencja.
Źródło: TEEKANNE Polska