logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania UPC Freedom autorstwa K2 Create

  PR 26.01.2022, przeczytano 382 razy
ilustracja

W nowej kampanii marki UPC „Freedom” bohater marki UPCeusz oraz jej ambasador Marcin Prokop promują najnowszą ofertę operatora – Zestaw MEGA PAKA. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-upc-freedom-autorstwa-k2-create,394550,artykul.html

Pakiet MEGA PAKA składa się z internetu światłowodowego o prędkości do 750 Mb/s, pakietu telewizyjnego MAX TV oraz dostępu do najnowszej platformy streamingowej na rynku polskim – Viaplay, a to wszystko za 49,99 zł przez 5 miesięcy.

– W naszej kampanii zaglądamy niejako przez dziurkę od klucza do Marcina Prokopa i razem z jego sąsiadami zastanawiamy się, co on tam w domu robi? Ale w końcu jak się ma takiego ambasadora, to jak z ofertą UPC – można wszystko – mówi Magdalena Banasik, Head of Creatives w K2 Create.

Kampania wystartowała pod koniec stycznia i obejmuje spoty do digitalu, komunikację w social mediach, kampanię banerową w internecie i OOH.

Koncept kreatywny przygotowała agencja K2 Create, za realizację odpowiada dom produkcyjny Makata oraz dom postprodukcyjny Human Ark.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

23 maja w warszawskim ATM Studio odbyła się 10. edycja Gali PKO BP Ekstraklasy. Transmisja emitowana była na żywo na kanałach partnerów w telewizji linearnej, a także streamowana online i na YouTubie.
Można zwariować i żyć normalnie – tak głosi hasło kampanii społecznej, której celem jest nawiązanie dialogu, a docelowo zmiana świadomości społecznej dotyczącej postrzegania zdrowia psychicznego. Akcję edukacyjno-informacyjną zainicjowała fundacja Można Zwariować, która otwarcie mówi o zaburzeniach psychicznych, między innymi w podcaście o tym...
Adam Nykles mianowany Chief Data Officerem Publicis Le Pont
Adam Nykles, obecnie Chief Data Officer w firmie KINDRED, należącej do Publicis Groupe w Czechach, będzie pełnił jednocześnie analogiczną rolę w platformie Publicis Le Pont, którą tworzą eksperci Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej, z rynków Polski, Czech i Węgier.
Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię „Heinz ❤️ food” promującą zimne sosy marki Heinz.
Karol Kamiński nowym Web Services Directorem w Grupie Blix
Karol Kamiński objął stanowisko Web Services Directora w Grupie Blix, która jest liderem aplikacji smartshoppingowych w Polsce. Wcześniej przez wiele lat był związany z projektem AdRetail, należącym do Grupy Interia. Obecnie kieruje zespołem produktowym, dedykowanym rozwojowi serwisu webowego Blix.pl. Kreuje i wdraża kluczowe projekty budujące jego wzrost, również w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764