logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania UPC Freedom autorstwa K2 Create

  PR 26.01.2022, przeczytano 696 razy
ilustracja

W nowej kampanii marki UPC „Freedom” bohater marki UPCeusz oraz jej ambasador Marcin Prokop promują najnowszą ofertę operatora – Zestaw MEGA PAKA. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-upc-freedom-autorstwa-k2-create,394550,artykul.html

Pakiet MEGA PAKA składa się z internetu światłowodowego o prędkości do 750 Mb/s, pakietu telewizyjnego MAX TV oraz dostępu do najnowszej platformy streamingowej na rynku polskim – Viaplay, a to wszystko za 49,99 zł przez 5 miesięcy.

– W naszej kampanii zaglądamy niejako przez dziurkę od klucza do Marcina Prokopa i razem z jego sąsiadami zastanawiamy się, co on tam w domu robi? Ale w końcu jak się ma takiego ambasadora, to jak z ofertą UPC – można wszystko – mówi Magdalena Banasik, Head of Creatives w K2 Create.

Kampania wystartowała pod koniec stycznia i obejmuje spoty do digitalu, komunikację w social mediach, kampanię banerową w internecie i OOH.

Koncept kreatywny przygotowała agencja K2 Create, za realizację odpowiada dom produkcyjny Makata oraz dom postprodukcyjny Human Ark.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764