logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kampania UPC Freedom autorstwa K2 Create

  PR 26.01.2022, przeczytano 431 razy
ilustracja

W nowej kampanii marki UPC „Freedom” bohater marki UPCeusz oraz jej ambasador Marcin Prokop promują najnowszą ofertę operatora – Zestaw MEGA PAKA. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja K2 Create (Grupa K2).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kampania-upc-freedom-autorstwa-k2-create,394550,artykul.html

Pakiet MEGA PAKA składa się z internetu światłowodowego o prędkości do 750 Mb/s, pakietu telewizyjnego MAX TV oraz dostępu do najnowszej platformy streamingowej na rynku polskim – Viaplay, a to wszystko za 49,99 zł przez 5 miesięcy.

– W naszej kampanii zaglądamy niejako przez dziurkę od klucza do Marcina Prokopa i razem z jego sąsiadami zastanawiamy się, co on tam w domu robi? Ale w końcu jak się ma takiego ambasadora, to jak z ofertą UPC – można wszystko – mówi Magdalena Banasik, Head of Creatives w K2 Create.

Kampania wystartowała pod koniec stycznia i obejmuje spoty do digitalu, komunikację w social mediach, kampanię banerową w internecie i OOH.

Koncept kreatywny przygotowała agencja K2 Create, za realizację odpowiada dom produkcyjny Makata oraz dom postprodukcyjny Human Ark.

Źródło: K2 Create

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic rozszerza gamę projektorów o wysokiej jasności
Seria projektorów LCD PT-MZ20 Solid Shine sprawdzi się idealnie w salach wykładowych i muzeach oraz podczas spotkań firmowych i hybrydowych
Anna Putts nową dyrektorką marketingu Netflix w Europie Środkowo-Wschodniej
Netflix, wraz z otwarciem biura operacyjnego na Europę Środkowo-Wschodnią w Warszawie, wzmacnia lokalny zespół o nowych ekspertów. W połowie października do Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali Netflix. Anna Putts...
Druga odsłona kampanii Lego Dziewczynki mogą wszystko
Wystartowała druga odsłona kampanii LEGO Dziewczynki mogą wszystko, przełamująca wyobrażenia na temat zdolności, pasji i możliwości stereotypowo warunkowanych płcią. LEGO inspiruje do tworzenia świata, w którym dzieci mogą bez przeszkód rozwijać swój potencjał. Kampanię wspiera podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska. Koncept kreatywny...
Sec Newgate CEE buduje markę korporacyjną Perrigo Poland
Amerykańskie Perrigo jest największym graczem OTC w Stanach Zjednoczonych, pod względem przychodów znajduje się także w pierwszej dziesiątce firm OTC w Europie. Firma weszła na polski rynek w 2015 r. a jej produkty można kupić poprzez apteki, mass market i sprzedaż internetową. Perrigo starannie budowała swoje portfolio poprzez przejęcie firmy Omega Pharma, a następnie...
Marcin Dorociński zachęca do udziału w loterii „Moc Wygrywania”
Santander Bank Polska ruszył z nową kampanią z udziałem ambasadora marki Marcina Dorocińskiego. Nowy spot promuje loterię dla klientów banku, w której łączna pula nagród to aż 1,5 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764