logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kolejna kampania marki Venus

  PR 16.01.2017, przeczytano 817 razy
ilustracjastrzałka

Obecna kampania TV „Kobiety są z Venus” to kontynuacja przyjętej w ubiegłym roku strategii marketingowej oraz zapowiedź intensywnych działań reklamowych zaplanowanych na sezon wiosna-lato 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kolejna-kampania-marki-venus,31091,artykul.html

– Działania kampanii „Kobiety są z Venus” z minionego roku przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności marki, zmniejszenia sezonowości sprzedaży produktów do pielęgnacji ciała oraz wpłynęły na decyzje zakupowe w sektorze B2B, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację tej strategii – mówi Małgorzata Funek, brand manager Venus.

Kampania TV marki Venus wystartowała 9 stycznia i potrwa cztery tygodnie. Spot 15’ emitowany będzie w stacjach TVN oraz Polsat wraz z ich kanałami tematycznymi.

– Hasło „Kobiety są z Venus” oddaje ideę, której celem jest pokazanie kobiet dalekich od ideału, ale świadomych swojego naturalnego piękna – tłumaczy Wojtek Papuziński, creative group head w Schulz brand friendly.

Spot został wyreżyserowany przez Marcina Starzeckiego i Karolinę Piechotę, w którym sięgnęli po środki wyrazu świadomie operujące estetyką kampu. W reklamie wystąpiły kobiety, które po raz pierwszy stanęły przed kamerą – bez make-up’u, bez retuszu, z całym, malowniczym ładunkiem naturalizm.

Strategię i kreację kampanii opracowała agencja Schulz brand friendly.


Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764