Obecna kampania TV „Kobiety są z Venus” to kontynuacja przyjętej w ubiegłym roku strategii marketingowej oraz zapowiedź intensywnych działań reklamowych zaplanowanych na sezon wiosna-lato 2017.
– Działania kampanii „Kobiety są z Venus” z minionego roku przyczyniły się do wzrostu rozpoznawalności marki, zmniejszenia sezonowości sprzedaży produktów do pielęgnacji ciała oraz wpłynęły na decyzje zakupowe w sektorze B2B, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację tej strategii – mówi Małgorzata Funek, brand manager Venus.
Kampania TV marki Venus wystartowała 9 stycznia i potrwa cztery tygodnie. Spot 15’ emitowany będzie w stacjach TVN oraz Polsat wraz z ich kanałami tematycznymi.
– Hasło „Kobiety są z Venus” oddaje ideę, której celem jest pokazanie kobiet dalekich od ideału, ale świadomych swojego naturalnego piękna – tłumaczy Wojtek Papuziński, creative group head w Schulz brand friendly.
Spot został wyreżyserowany przez Marcina Starzeckiego i Karolinę Piechotę, w którym sięgnęli po środki wyrazu świadomie operujące estetyką kampu. W reklamie wystąpiły kobiety, które po raz pierwszy stanęły przed kamerą – bez make-up’u, bez retuszu, z całym, malowniczym ładunkiem naturalizm.
Strategię i kreację kampanii opracowała agencja Schulz brand friendly.
Źródło: Schulz brand friendly