logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała kolejna wspólna kampania Opus B i Intermarche

  PR 29.03.2017, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

Rozśpiewana kampania reklamowa Intermarche już na ekranach. Za kreację i realizację odpowiada agencja Opus B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-kolejna-wspolna-kampania-opus-b-i-intermarche,31984,artykul.html

Kultowy utwór „Champs-Elysees” Joe Dassina już od wielu lat wybrzmiewa w uszach polskich konsumentów w wersji „Intermarche”. Co sprawia, że tegoroczna wersja jest wyjątkowa? – Tym razem piosenka doczekała się zupełnie nowego wykonania zaprezentowanego przez dwunastu mężczyzn, którzy wcielili się w role… rzeźników i masarzy – tłumaczy Kuba Janicki, Creative Director w Opus B.

Celem kampanii było zakomunikowanie klientom, iż świeże mięso i wędliny przygotowywane są na miejscu, w sklepach Intermarche, gdzie trafiają prosto od lokalnych dostawców. Lekka, zabawna koncepcja spotów sprawia, że przekazywane treści są ciekawsze w odbiorze i łatwiejsze do zapamiętania.

Koncepcja musicalowej reklamy powstała w Agencji Reklamowej Opus B. Za kamerą stanął znany operator i reżyser Bartosz Prokopowicz, za realizację odpowiada Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764