logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała nowa kampania Betclic

  PR 14.05.2021, przeczytano 1109 razy
ilustracja

W czwartek 13 maja ruszyła nowa kampania wizerunkowa bukmachera Betclic. Koncepcja spotu, z udziałem raperów – Filipka i Kubańczyka, nawiązuje do bitwy freestylowej. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Engage. Kampania obejmuje spoty w telewizji, a także działania OOH, reklamy w komunikacji miejskiej, digital i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-nowa-kampania-betclic,391454,artykul.html

- Głównym celem, jaki przyświecał nam podczas pracy nad tą kampanią było pokazanie szerokiej publiczności innej twarzy bukmachera. Chcieliśmy się wybić ponad standardowe działania komunikacyjne charakterystyczne dla bukmacherów i uważamy, że ta kampania pozwoli nam na utorowanie nowej drogi, odmiennej od reszty branży. Celem ma być nie tylko zbudowanie większej rozpoznawalności Betclic, ale także dotarcie do nowej grupy docelowej, łącząc świat zakładów sportowych, hip-hopu i sportu. Mamy nadzieję, że będziemy dobrym towarzyszem kibiców podczas śledzenia najbardziej emocjonujących wydarzeń kolejnych miesięcy – mówi Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Poland.

Zarówno Filipek, jak i Kubańczyk, którzy wzięli udział w przygotowaniu spotu, poza działalnością muzyczną są  również zawodnikami mieszanych sztuk walki, zrzeszonymi w federacji FAME MMA, której oficjalnym sponsorem jest Betclic.

- Największym kreatywnym wyzwaniem w tej kampanii, było balansowanie na cienkiej granicy między typową reklamową telewizyjną, a teledyskiem hip-hopowym. Chcieliśmy stworzyć spot, który nie będzie pastiszem rapu, a jego prawdziwą esencją. W tym celu, zarówno do tworzenia tekstu utworu, jak i muzyki, zaangażowaliśmy Filipka i Kubańczyka, twarze tej kampanii. Wypracowany wspólnie kawałek, idealnie oddaje ducha Betclica: emocje, adrenalinę i sportowe uniesienia. – mówi Magdalena Marek, Associate Creative Director - współtwórczyni kampanii.

Po stronie Betclic za projekt odpowiada: Bartlomiej Płoskonka, Maciej Madey oraz Maciej Czupryna.

Po stronie agencji za projekt odpowiada zespół w składzie: zespół kreatywny: Magdalena Marek i Erwin Baranowski, Accounci: Bartek Radtke, Małgorzata Guryn, Agnieszka Siemaszko, a producentką była Agnieszka Wiewiórska.

Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Dynamo, a za zakup mediów do kampanii Star Media.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764