logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała nowa kampania promująca ofertę telewizyjną Polsat Box z Disney+

  PR 26.08.2022, przeczytano 610 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z ponad 50 najlepszymi kanałami telewizyjnymi i dostępem do serwisu Disney+ za jedyne 35 zł/mies. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka, który wraz z rodziną ogląda najnowsze produkcje z biblioteki Disney+ w domowym zaciszu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-nowa-kampania-promujaca-oferte-telewizyjna-polsat-box-z-disney%2B,397009,artykul.html

Spot przenosi widzów do mieszkania rodziny Braciaków przygotowujących się do wieczornego, domowego seansu. Każdy członek rodziny ogląda swoją ulubioną produkcję z bogatej oferty Disney+ na dowolnie wybranym urządzeniu, ciesząc się możliwością korzystania ze swojej ulubionej formy relaksu. Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.

Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.

Głównym celem kampanii jest promocja najnowszej oferty Polsat Box z dostępem do usługi Disney+ już za 35 zł/mies. Poza 50 kanałami telewizyjnymi – m.in. sportowymi, rozrywkowymi, informacyjnymi i dla dzieci – pakiet umożliwia dostęp do hitowych produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych Wojen, National Geographic i Star w usłudze Disney+.

Polsat Box – bogata oferta dla każdego z usługą Disney+

W ofercie telewizji satelitarnej i kablowej IPTV od Polsat Box można wybierać pomiędzy 4 podstawowymi pakietami: Pakiet S z Disney+ w cenie 35 zł/mies. oferuje 51 kanałów, Pakiet M z Disney+ w cenie 45 zł/mies. – 73 kanały, Pakiet M Sport z Disney+ w cenie 70 zł/mies. – 79 kanałów oraz Pakiet L z Disney+ w cenie 70 zł/mies. – 132 kanały. Wybraną ofertę można również rozbudować o pakiety Premium: Polsat Sport Premium, ELEVEN SPORTS, CANAL+ SPORT3 i 4, Sport Max, HBO i HBO Max, Cinemax, FilmBox, Dzieci czy Dla dorosłych.

W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem dostępne są trzy pakiety podstawowe z Disney+: Wygodny z Disney+ – 29 kanałów w cenie 35 zł/mies., Komfortowy z Disney+ – 46 kanałów w cenie 45 zł/mies. oraz Bogaty z Disney+ – 95 kanałów w cenie 70 zł/mies. Do każdego z nich można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni. Do wyboru są pakiety sportowe: Polsat Sport Premium, ELEVEN SPORTS, Sport, CANAL+ SPORT3 i 4, filmowe: HBO i HBO Max, Filmbox, Filmy i Seriale oraz Pakiet Dzieci i Pakiet Rozrywka.

Metryczka kampanii

  • Kreacja: Agencja Freundschaft,
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,
  • Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,
  • Reżyser: Piotr Janowski,
  • Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska),
  • Dom mediowy: iProspect.

Źródło: Grupa Polsat Plus

www.grupapolsatplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764