logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”

  PR 20.09.2019, przeczytano 10138 razy

„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-platforma-dietetyczna-_jesz-co-lubisz_,384039,artykul.html

Platforma uruchomiona została w ramach serwisu Poradnikzdrowie.pl, jednej z najchętniej odwiedzanych i najdłużej funkcjonujących witryn o tematyce zdrowotnej w Polsce.

Z „Jesz co lubisz” można schudnąć bez wyrzeczeń, bez głodzenia się i bez rezygnowania z ulubionych produktów. Diety dopasowane są do indywidualnych potrzeb i preferencji smakowych. Istnieje opcja tworzenia własnych dań i dodawania ich do przepisów oraz mechanizm wymiany składników lub całych posiłków w ramach diety.

W bazie „Jesz co lubisz” znajduje się ponad 2000 zdrowych przepisów, stworzonych przez zespół doświadczonych dietetyków. Dzięki 13 typom zbilansowanej diety można przygotowywać posiłki, odpowiadające uwarunkowaniom fizycznym, alergiom, chorobom czy poziomowi aktywności fizycznej konkretnej osoby. Użytkownicy platformy otrzymują opiekę 35 dietetyków klinicznych, psychodietetyków i specjalistów ds. żywienia sportowego. Dieta może zostać zintegrowana z planem treningowym a monitoring aktywności pozwala dostosować jej parametry do zapotrzebowania kalorycznego.

„Jesz co lubisz” to diety online przygotowane w taki sposób, aby można było gotować zarówno dla jednej osoby, jak i dla całej rodziny. Platforma jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Pozwala monitorować dietę i korzystać z rad dietetyka praktycznie wszędzie. Listy zakupowe ułatwiają zaopatrzenie się w odpowiednie produkty. Użytkownicy serwisu mogą korzystać także z takich funkcji, jak: motywator picia wody, przypomnienie o godzinie posiłku oraz analiza osiągniętych wyników i statystyki.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764