logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”

  PR 20.09.2019, przeczytano 8901 razy

„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-platforma-dietetyczna-_jesz-co-lubisz_,384039,artykul.html

Platforma uruchomiona została w ramach serwisu Poradnikzdrowie.pl, jednej z najchętniej odwiedzanych i najdłużej funkcjonujących witryn o tematyce zdrowotnej w Polsce.

Z „Jesz co lubisz” można schudnąć bez wyrzeczeń, bez głodzenia się i bez rezygnowania z ulubionych produktów. Diety dopasowane są do indywidualnych potrzeb i preferencji smakowych. Istnieje opcja tworzenia własnych dań i dodawania ich do przepisów oraz mechanizm wymiany składników lub całych posiłków w ramach diety.

W bazie „Jesz co lubisz” znajduje się ponad 2000 zdrowych przepisów, stworzonych przez zespół doświadczonych dietetyków. Dzięki 13 typom zbilansowanej diety można przygotowywać posiłki, odpowiadające uwarunkowaniom fizycznym, alergiom, chorobom czy poziomowi aktywności fizycznej konkretnej osoby. Użytkownicy platformy otrzymują opiekę 35 dietetyków klinicznych, psychodietetyków i specjalistów ds. żywienia sportowego. Dieta może zostać zintegrowana z planem treningowym a monitoring aktywności pozwala dostosować jej parametry do zapotrzebowania kalorycznego.

„Jesz co lubisz” to diety online przygotowane w taki sposób, aby można było gotować zarówno dla jednej osoby, jak i dla całej rodziny. Platforma jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Pozwala monitorować dietę i korzystać z rad dietetyka praktycznie wszędzie. Listy zakupowe ułatwiają zaopatrzenie się w odpowiednie produkty. Użytkownicy serwisu mogą korzystać także z takich funkcji, jak: motywator picia wody, przypomnienie o godzinie posiłku oraz analiza osiągniętych wyników i statystyki.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Mediapanel za listopad 2022
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Warner Bros. Discovery w Polsce podejmuje działania w celu ograniczania emisji CO2e i zwiększenia oszczędności energii elektrycznej. Do 31 marca 2023 r. organizacja będzie prowadzić pilotażowy program pracy zdalnej w piątki – w te dni firma będzie dążyć do maksymalnego zredukowania zużycia energii w swoich budynkach. Po okresie trzech miesięcy nadawca zweryfikuje...
5 grudnia br., redakcja magazynu Media i Marketing Polska opublikowała wyniki raportu „Biura Reklamy 2022”. W badaniu realizowanym przez Kantar Polska na zlecenie redakcji magazynu „Media Marketing Polska”, Biuro Reklamy Ringier Axel Springer Polska zdobyło pierwsze miejsce i tytuł „Biura Reklamy Internetowej Roku”...
Stacje TVN Warner Bros. Discovery były w listopadzie najchętniej wybieranymi kanałami przez widzów. TVN - najpopularniejszy kanał ogólnotematyczny nadawcy - znalazł się na czele rankingu Big5. Natomiast stacje TVN24, TVN Style oraz TVN Turbo zdobyły w minionym miesiącu największe udziały w widowni w swoich kategoriach tematycznych. TVN24 BiS oraz Metro osiągnęły...
Miesięcznik Architektura-murator wraz z m.st. Warszawą i ZODIAKIEM Warszawskiem Pawilonem Architektury zapraszają na Archikolaże - wystawę z okazji 40-lecia pracy Ewy P. Porębskiej w mediach architektonicznych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764