logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała platforma dietetyczna „Jesz co lubisz”

  PR 20.09.2019, przeczytano 2377 razy

„Jesz co lubisz” to kompleksowe narzędzie online, na które składają się: spersonalizowany jadłospis z przepisami, stała opieka dietetyków klinicznych i sportowych oraz monitoring aktywności fizycznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-platforma-dietetyczna-_jesz-co-lubisz_,384039,artykul.html

Platforma uruchomiona została w ramach serwisu Poradnikzdrowie.pl, jednej z najchętniej odwiedzanych i najdłużej funkcjonujących witryn o tematyce zdrowotnej w Polsce.

Z „Jesz co lubisz” można schudnąć bez wyrzeczeń, bez głodzenia się i bez rezygnowania z ulubionych produktów. Diety dopasowane są do indywidualnych potrzeb i preferencji smakowych. Istnieje opcja tworzenia własnych dań i dodawania ich do przepisów oraz mechanizm wymiany składników lub całych posiłków w ramach diety.

W bazie „Jesz co lubisz” znajduje się ponad 2000 zdrowych przepisów, stworzonych przez zespół doświadczonych dietetyków. Dzięki 13 typom zbilansowanej diety można przygotowywać posiłki, odpowiadające uwarunkowaniom fizycznym, alergiom, chorobom czy poziomowi aktywności fizycznej konkretnej osoby. Użytkownicy platformy otrzymują opiekę 35 dietetyków klinicznych, psychodietetyków i specjalistów ds. żywienia sportowego. Dieta może zostać zintegrowana z planem treningowym a monitoring aktywności pozwala dostosować jej parametry do zapotrzebowania kalorycznego.

„Jesz co lubisz” to diety online przygotowane w taki sposób, aby można było gotować zarówno dla jednej osoby, jak i dla całej rodziny. Platforma jest bardzo wygodna w użytkowaniu. Pozwala monitorować dietę i korzystać z rad dietetyka praktycznie wszędzie. Listy zakupowe ułatwiają zaopatrzenie się w odpowiednie produkty. Użytkownicy serwisu mogą korzystać także z takich funkcji, jak: motywator picia wody, przypomnienie o godzinie posiłku oraz analiza osiągniętych wyników i statystyki.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Kino Polska TV zwiększyła zasięg swoich kanałów
Gametoon HD na stałe w pakiecie Select UPC Polska; Kino Polska Muzyka w najszerszym pakiecie Netii.
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard 2019
Reklama polskiej marki RESERVED z modelką Kendall Jenner zajęła pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za cały 2019 rok. Drugie miejsce na podium należy do spotu promującego Samsung Galaxy Note 10, w którym raper i przedsiębiorca Wojtek Sokół odbywa Bardzo Ważne Spotkanie. Zeszłoroczne podium zamyka wideo z cyklu “Szef i reszta”, w...
Raport IMM: Grudzień - bez zmian na pozycji lidera rankingu opiniotwórczych mediów
Onet, Wirtualna Polska i Rzeczpospolita to najczęściej cytowane media w grudniu 2019 r. według najnowszego raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
Oświadczenie WP Media w sprawie publikacji Oko.press
Wirtualna Polska Media ze zdziwieniem przyjmuje artykuł serwisu OKO.press na temat pracy redaktora naczelnego WP i naszych dziennikarzy. Artykuł składa się z kłamstw, półprawd i pomówień. Fakty są takie, że Wirtualna Polska nie faworyzuje żadnego polityka. Nie faworyzuje również Zbigniewa Ziobry, co jest główną tezą publikacji. Świadczą o tym analizy niezależnego Instytutu...
Już 29 stycznia 2020 r. odbędzie się I edycja „MarCom Skills Day” – wyjątkowego dnia otwartego dla wszystkich tych, których interesują zmiany na rynku pracy w sektorze komunikacji marketingowej. Uczestników wydarzenia czeka dzień pełen inspirujących spotkań z ekspertami branży, rynku pracy i środowiska akademickiego. Będzie to jednocześnie inauguracja niedawno powstałej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764