logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała strona www.foto.pilsner.pl

  PR 22.06.2006, przeczytano 2355 razy
ilustracjastrzałka
Galeria Pilsner Urquell

W czerwcu tego roku uruchomiona została strona internetowa www.foto.pilsner.pl, za której pośrednictwem marka Pilsner Urquell będzie informować o wszystkich swoich projektach fotograficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-strona-www.foto.pilsner.pl,4117,artykul.html

Aktualnie pod adresem www.foto.pilsner.pl zainteresowani fotografią zawodowo, a także amatorsko znajdą najważniejsze informacje na temat konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards – jednego z największych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów fotograficznych na świecie, który często nazywany jest Oskarami branży fotograficznej. Już niebawem strona komunikować będzie o rozpoczynającym się projekcie fotograficznym realizowanym przez Pilsner Urquell tylko w Polsce. Docelowo serwis zostanie rozbudowany i zawierać będzie wszystkie obszary działań i aktywności, w które zaangażowany jest lub będzie Pilsner Urquell (w tym projekty fotograficzne i jazzowe).

Marka Pilsner Urquell nawiązała w tym roku wyjątkową współpracę w dziedzinie fotografii, w wyniku której stała się głównym sponsorem konkursu International Photography Awards. Od tego roku konkurs ten nazywany będzie Pilsner Urquell International Photography Awards. Obecnie na stronie www.foto.pilsner.pl można znaleźć szczegóły związane właśnie z tym konkursem. Wszystkie informacje na temat konkursu zostały tematycznie podzielone na pięć zakładek: „Konkurs”, „Zasady”, „Jury”, „Wybór zwycięzcy” oraz „Dlaczego warto wziąć udział”. Na stronie znajdują się także najświeższe informacje dotyczące terminu nadsyłania zgłoszeń na konkurs, który upływa 15 lipca 2006); warto także dodać, że ostatnia zakładka serwisu www.foto.pilsner.pl jest połączona ze stroną główną międzynarodowego konkursu: www.photoawards.com

Wirtualna „Galeria Best of Show” na www.foto.pilsner.pl to jedno z nielicznych miejsc, gdzie można oglądać wybrane prace laureatów zeszłorocznej edycji konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards. Każdego roku spośród laureatów konkursu jury wybiera 40-50 prac, które pod nazwą „Best of Show” odwiedzają wiele krajów i najważniejsze festiwale fotograficzne na całym świecie. W tym roku wystawa z zeszłorocznej edycji konkursu odwiedziła także, jako pierwszy z krajów w Europie, Polskę. Prace można było oglądać w maju podczas tegorocznych festiwali fotografii w Łodzi i Krakowie. Ci, którzy nie mieli okazji podziwiać wspaniałych prac na żywo, mają teraz możliwość obejrzenia nagrodzonych fotografii na stronie www.foto.pilsner.pl. Każde zdjęcie opatrzone jest opisem przygotowanym przez autora, a wybrane zdjęcia można ściągnąć w postaci tapety na swój komputer.

Marka Pilsner Urquell zaangażowana jest w fotografię nie tylko na arenie międzynarodowej, lecz także w Polsce. Aby promować polską fotografię i dzielić się pasją, jaką dostarcza ta forma sztuki, narodziła się idea wyjątkowego projektu fotograficznego, do którego zaproszona została czołówka polskich fotografów: Łukasz Trzciński, Paweł Żak, Katarzyna Madziała oraz Roman Łuszczki. W Krakowie, Gdańsku, Warszawie i Poznaniu czterech fotografów wykona serię zdjęć, będących ich wizją tychże miast. Zdjęcia zaprezentowane zostaną szerszej publiczności w sierpniu w Gdańsku i Krakowie oraz we wrześniu w Poznaniu i Warszawie, podczas cyklu specjalnie przygotowanych otwartych wystaw. Wszelkie informacje dotyczące wystaw oraz samego projektu fotografowania największych polskich miast przez czołowych polskich fotografów będą na bieżąco zamieszczane na stronie internetowej www.foto.pilsner.pl

Strona www.foto.pilsner.pl została przygotowana przez agencję Digital One. Agencja odpowiada kompleksowo za kwestie technologiczne oraz kreację witryny.

Źródło: Sensors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764