logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała strona www.foto.pilsner.pl

  PR 22.06.2006, przeczytano 2313 razy
ilustracjastrzałka
Galeria Pilsner Urquell

W czerwcu tego roku uruchomiona została strona internetowa www.foto.pilsner.pl, za której pośrednictwem marka Pilsner Urquell będzie informować o wszystkich swoich projektach fotograficznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-strona-www.foto.pilsner.pl,4117,artykul.html

Aktualnie pod adresem www.foto.pilsner.pl zainteresowani fotografią zawodowo, a także amatorsko znajdą najważniejsze informacje na temat konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards – jednego z największych i najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów fotograficznych na świecie, który często nazywany jest Oskarami branży fotograficznej. Już niebawem strona komunikować będzie o rozpoczynającym się projekcie fotograficznym realizowanym przez Pilsner Urquell tylko w Polsce. Docelowo serwis zostanie rozbudowany i zawierać będzie wszystkie obszary działań i aktywności, w które zaangażowany jest lub będzie Pilsner Urquell (w tym projekty fotograficzne i jazzowe).

Marka Pilsner Urquell nawiązała w tym roku wyjątkową współpracę w dziedzinie fotografii, w wyniku której stała się głównym sponsorem konkursu International Photography Awards. Od tego roku konkurs ten nazywany będzie Pilsner Urquell International Photography Awards. Obecnie na stronie www.foto.pilsner.pl można znaleźć szczegóły związane właśnie z tym konkursem. Wszystkie informacje na temat konkursu zostały tematycznie podzielone na pięć zakładek: „Konkurs”, „Zasady”, „Jury”, „Wybór zwycięzcy” oraz „Dlaczego warto wziąć udział”. Na stronie znajdują się także najświeższe informacje dotyczące terminu nadsyłania zgłoszeń na konkurs, który upływa 15 lipca 2006); warto także dodać, że ostatnia zakładka serwisu www.foto.pilsner.pl jest połączona ze stroną główną międzynarodowego konkursu: www.photoawards.com

Wirtualna „Galeria Best of Show” na www.foto.pilsner.pl to jedno z nielicznych miejsc, gdzie można oglądać wybrane prace laureatów zeszłorocznej edycji konkursu Pilsner Urquell International Photography Awards. Każdego roku spośród laureatów konkursu jury wybiera 40-50 prac, które pod nazwą „Best of Show” odwiedzają wiele krajów i najważniejsze festiwale fotograficzne na całym świecie. W tym roku wystawa z zeszłorocznej edycji konkursu odwiedziła także, jako pierwszy z krajów w Europie, Polskę. Prace można było oglądać w maju podczas tegorocznych festiwali fotografii w Łodzi i Krakowie. Ci, którzy nie mieli okazji podziwiać wspaniałych prac na żywo, mają teraz możliwość obejrzenia nagrodzonych fotografii na stronie www.foto.pilsner.pl. Każde zdjęcie opatrzone jest opisem przygotowanym przez autora, a wybrane zdjęcia można ściągnąć w postaci tapety na swój komputer.

Marka Pilsner Urquell zaangażowana jest w fotografię nie tylko na arenie międzynarodowej, lecz także w Polsce. Aby promować polską fotografię i dzielić się pasją, jaką dostarcza ta forma sztuki, narodziła się idea wyjątkowego projektu fotograficznego, do którego zaproszona została czołówka polskich fotografów: Łukasz Trzciński, Paweł Żak, Katarzyna Madziała oraz Roman Łuszczki. W Krakowie, Gdańsku, Warszawie i Poznaniu czterech fotografów wykona serię zdjęć, będących ich wizją tychże miast. Zdjęcia zaprezentowane zostaną szerszej publiczności w sierpniu w Gdańsku i Krakowie oraz we wrześniu w Poznaniu i Warszawie, podczas cyklu specjalnie przygotowanych otwartych wystaw. Wszelkie informacje dotyczące wystaw oraz samego projektu fotografowania największych polskich miast przez czołowych polskich fotografów będą na bieżąco zamieszczane na stronie internetowej www.foto.pilsner.pl

Strona www.foto.pilsner.pl została przygotowana przez agencję Digital One. Agencja odpowiada kompleksowo za kwestie technologiczne oraz kreację witryny.

Źródło: Sensors

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764