logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowała trzecia odsłona jubileuszowej kampanii Totalizatora Sportowego

  PR 29.10.2021, przeczytano 1040 razy
ilustracja

28 października, ruszyła trzecia odsłona kampanii Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego, który firma świętuje w 2021 roku. Jej celem jest podziękowanie graczom LOTTO, dzięki którym każdego roku na sport i kulturę przekazywane są setki milionów złotych. Z tej okazji Totalizator Sportowy przygotował spot wizerunkowy promujący ostatnią część rocznicowych obchodów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowala-trzecia-odslona-jubileuszowej-kampanii-totalizatora-sportowego,393601,artykul.html

„Wytrwałość, taktyka, konsekwencja. Do sukcesu dochodzi się małymi krokami, za to radość z wygranej jest ogromna”. Tak rozpoczyna się spot promujący trzecią odsłonę kampanii, w którym razem ze sportowcami i artystami firma dziękuje swoim klientom - graczom LOTTO.

- Misja społeczna, którą Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, z pasją realizuje od 65 lat nie byłaby możliwa, gdyby nie nasi klienci. To dzięki nim z każdej złotówki przeznaczonej na gry liczbowe LOTTO 19 groszy trafia na wsparcie sportu i kultury. Od 1994 roku łączna kwota wsparcia to ponad 16,6 mld złotych i wciąż rośnie. Od tamtej pory dzięki naszym klientom wybudowano oraz zrewitalizowano setki tysięcy obiektów sportowych, na których trenują przyszli i obecni mistrzowie olimpijscy, a także zrealizowano tysiące projektów związanych z kulturą - od rozbudowy czy renowacji obiektów kultury, po krajowe i międzynarodowe wydarzenia - podkreśla członek zarządu Totalizatora Sportowego, Magdalena Kopka-Wojciechowska.

Bohaterami spotu są sportowcy współpracujący z Totalizatorem Sportowym: Robert Lewandowski - najlepszy piłkarz świata i ambasador Jubileuszu 65-lecia firmy, Dawid Tomala - mistrz olimpijski z Tokio 2020 w chodzie sportowym na 50 km, wioślarska czwórka podwójna kobiet - wicemistrzynie olimpijskie z Tokio 2020 oraz ambasadorki projektu „Szóstka z LOTTO”: Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Sajdak, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann. Dziedzinę kultury reprezentuje Łukasz Byrdy - pianista. To oni dziękują graczom LOTTO za wsparcie finansowe, które otrzymują, ale przede wszystkim za kibicowanie i trzymanie kciuków w najtrudniejszych momentach.

- W sukces trzeba wierzyć, ale trzeba też na niego ciężko pracować. Jest to znacznie przyjemniejsza praca, kiedy ma się wyjątkowe wsparcie polskich kibiców, które odczuwam podczas każdego meczu reprezentacji. Ale jest też drugie wsparcie - graczy LOTTO, którzy są największymi mecenasami sportu i kultury w Polsce - skomentował Robert Lewandowski.

Kampania reklamowa, promująca ostatnią odsłonę kampanii Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego, potrwa od 28 października do 28 listopada 2021 roku. Pojawi się we wszystkich mediach ogólnopolskich i lokalnych. W telewizji od pierwszego dnia kampanii będzie emitowany spot 30’’. Na platformach internetowych i social mediach zostanie przeprowadzona kampania digitalowa z wykorzystaniem zarówno spotu, bumperów, jak i dedykowanych banerów ze sportowcami i pianistą. Oprócz tego zasięg kampanii obejmuje również ogólnopolskie stacje radiowe, prasę - w tym ogólnopolskie, zasięgowe tygodniki oraz kampanię OOH w 8 największych aglomeracjach Polski. Dodatkowo promocja trzeciej odsłony będzie realizowana w kinach Cinema City na terenie całego kraju.

#WielkieChwile Totalizatora Sportowego rozpoczęły się w styczniu 2021 roku, kiedy ruszyła pierwsza odsłona jubileuszowej kampanii, inaugurująca 65. rocznicę powstania firmy. Ambasadorem Jubileuszu jest Robert Lewandowski, tegoroczny najlepszy piłkarz świata w rankingu FIFA. Druga odsłona wystartowała w maju, a wielkim chwilom towarzyszyły #WspólneEmocje, które przeżywali wszyscy kibice podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej mężczyzn oraz XXXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio. Z tej okazji Totalizator Sportowy rozdał 1000000 biało-czerwonych flag zachęcając wszystkich do wspólnego kibicowania polskim sportowcom. W związku z obchodami Jubileuszu Totalizator Sportowy podjął wiele niestandardowych projektów, które w wyjątkowy sposób upamiętniają 65-lecie jego działalności. Firma m.in. zorganizowała przy udziale Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej ogólnopolski konkurs na jubileuszowy plakat, na który wpłynęło ponad 600 prac nadesłanych przez ponad 350 uczestników. Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu. Od maja przy głównej siedzibie Totalizatora Sportowego można podziwiać ekologiczny mural, autorstwa Tytusa Brzozowskiego, z charakterystycznymi kulami LOTTO. Jego powierzchnia wynosi łącznie 690 m2, co jest odpowiednikiem mocy oczyszczania powietrza 650 drzew. Obecnie po całej Polsce jeździ Muzeum Mobilne Totalizatora Sportowego, które łącząc tradycję z nowoczesnością, przedstawia 65-letnią historię spółki. Najbardziej innowacyjną atrakcją wystawy jest holoboks z postacią Roberta Lewandowskiego, ambasadora Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Projekt ten wzmacnia obecność firmy podczas najważniejszych wydarzeń gospodarczych, biznesowych, sportowych czy kulturalnych w kraju.

Źródło: Totalizator Sportowy

www.totalizator.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764