logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowało Radio ESKA Południe

  PR 01.10.2024, przeczytano 335 razy
ilustracja

We wtorek 1 października rozpoczęło nadawanie Radio ESKA Południe. Jest 42. rozgłośnią lokalną emitującą program pod tą marką. Start stacji wspiera kampania reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowalo-radio-eska-poludnie,405901,artykul.html

Radio ESKA Południe nadaje za pomocą pięciu nadajników: w Gliwicach (93,4 FM), Bielsku-Białej (97,6 FM), Oświęcimiu (94,9 FM), Cieszynie (90,5 FM) i Ustroniu (107,1 FM). W zasięgu nadawania stacji znajduje się blisko 1,5 mln osób.

„Nowa stacja idealnie uzupełni zasięg techniczny Radia ESKA w województwach śląskimi i małopolskim. Znacząco poprawi się odbiór w zachodniej części Aglomeracji Śląskiej oraz – dzięki nadajnikowi w Oświęcimiu – na trasie Katowice-Kraków. Dostęp naziemny do Radia ESKA zyskają też mieszkańcy z kolejnego ponad 100-tysięcznego miasta, czyli Bielska-Białej” – mówi Ewa Rosiewicz, prezes Radia ESKA i Dyrektor Generalna Grupy Radiowej Time.

Start nowej stacji wspierać będzie kampania reklamowa, która potrwa od 1 października do końca roku. Obejmie online (kampania geotargetowana w social mediach i serwisach Grupy ZPR Media) oraz formaty OOH (tablice reklamowe, reklama na autobusach, siatki wielkoformatowe).

Radio ESKA Południe gra w formacie CHR, czyli dynamiczne przeboje z ostatnich lat. W ramówce znajdują się lokalne serwisy informacyjne, serwisy o imprezach i wydarzeniach kulturalnych z regionu, lokalny magazyn reporterów oraz pasma znane z anteny Radia ESKA, m.in. „Obudź się na Jankesa”, „Wrzuć na luz” czy „ImprESKA”.

Obecnie grupa lokalnych rozgłośni radiowych nadających pod wspólnym brandem Radio ESKA liczy 42 stacje, które dysponują łącznie 56 nadajnikami w całym kraju. Codziennie (łącznie z nową stacją) skupia ponad 3 mln słuchaczy i jest 3. najchętniej słuchanym radiem w całej Polsce.

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” rośnie w siłę
Kuba Wojewódzki ponownie udowadnia, że nie ma sobie równych. Po bardzo dobrym otwarciu sezonu jesiennego autorski program najpopularniejszego showmana w Polsce nieustannie rośnie w siłę, notując z tygodnia na tydzień coraz lepsze wyniki oglądalności. Najnowszy – szósty – odcinek programu miał ponad 14% udziału w grupie docelowej, zapewniając stacji...
Nowe formaty wideo w ramówce Grupy DGP Infor
Z początkiem października Grupa DGP Infor wprowadza aż pięć nowych formatów wideo wzbogacających ofertę wydawanych przez nią serwisów internetowych. Pierwszym z nich jest „Polska - Europa - Świat”, cykl prowadzony przez Marka Tejchmana i Zbigniewa Parafianowicza, który debiutuje na gazetaprawna.pl. Wyjątkową ze względu na tematykę propozycją są...
Branża kryptowalutowa chce regulacji reklamy w social mediach
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom przygotowanym przez oszustów. Pułapki zastawiane są głównie w mediach społecznościowych. Zdarza się, że do inwestycji zachęca znana osoba, ale jej wizerunek jest wykorzystany bezprawnie. Eksperci apelują do organów państwa, że pilnie potrzebne jest wdrożenie rozwiązań, które ograniczą ten problem....
Męskość na nowo: projekt Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” zainaugurowały projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej. Na projekt składają się: wideopodcast prowadzony przez...
Wszystkie trzy stacje nadające pod marką ESKA: Radio ESKA, ESKA2 i ESKA Rock odnotowały wzrost słuchalności rok do roku. Wyższe są zarówno udziały w czasie słuchania jak i zasięgi dzienne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764