logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystartowały dwie nowe odsłony kampanii „Orange Zbliża”

  PR 04.02.2021, przeczytano 588 razy
ilustracja

W ramach formatu komunikacji „Orange Challenge” operator zaprasza do wzięcia udziału w nowych wyzwaniach, promujących nowoczesne smartfony w supercenach i modem Funbox 6.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystartowaly-dwie-nowe-odslony-kampanii-_orange-zbliza_,390080,artykul.html

W odsłonie kampanii dotyczącej oferty MV, promujemy supersmartfony w Orange, które klienci Planów Mobilnych mogą upolować w supercenach. W 30-sekundowym spocie TV, Orange rzuca wyzwanie bohaterom, którzy udowadniają, że dzięki nowoczesnym smartfonom z oferty Orange każdy może dzielić się ze światem swoim hobby i inspirować innych. Bohaterami spotu są znani z social mediów członkowie Ekipy Orange - Ula i Michał.  

- W odsłonie kampanii promującej modem Funbox 6 w ofercie Orange Love,  bohaterowie znani z Ekipy Orange proponują podpięcie po Wi-Fi wszystkich sprzętów na literę L. Okazuje się, że z Orange to możliwe - dzięki modemowi Funbox 6 z ultraszybkim Wi-Fi do 1 Gb/s  można podłączyć nie tylko laptopy, ale także inne urządzenia. – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, Account Director Leo Burnett Warszawa.  

Na potrzeby kampanii agencja stworzyła dwa spoty – 30-sekundowy i 15-sekundowy. W tym drugim przypadku w reklamie pojawia się także oferta smartfona Samsung Galaxy S20 FE 5G z Wi-Fi 6 dostępnego w supercenie z pakietem Orange Love Extra. Kreacje telewizyjne będą emitowane w kanałach należących do stacji TVN i Polsat.

Za realizację kampanii odpowiadają Leo Burnett, studio filmowe M5, studio produkcyjne Orka oraz Lunapark. Spoty wyreżyserował Marcin Filipek. Podczas tej współpracy powstały trzy spoty – dwa promujące ofertę mobilną i jeden, ze skrótem, modem Funbox 6.

Źródło: Leo Burnett Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764