logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa „Aspiruj, kreuj, koloruj” w Manufakturze

  PR 22.11.2021, przeczytano 202 razy
ilustracja

Nieszablonowe podejście do tematu i pomysłowość studentów łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych potrafią zachwycić. Przekonają się o tym odwiedzający w najbliższym czasie Manufakturę. W galerii handlowej trwa wystawa prac młodych artystów, którzy zwyciężyli w konkursie „ASPiruj, kreuj, koloruj” Radaway. Oryginalne nadruki na szkle można podziwiać do 28 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-_aspiruj%2C-kreuj%2C-koloruj_-w-manufakturze,393856,artykul.html

To już III edycja konkursu Radaway, w którym wzięli udział studenci Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Tym razem uczestnicy pracowali nad projektem nadruku na szkle. Ich zadaniem oprócz zaprojektowania wzoru na szybie kabiny prysznicowej było również stworzenie kompletnej aranżacji wnętrza łazienki. Po długich i intensywnych obradach Jury wybrało 4 najlepsze projekty, które na stałe zostaną wprowadzone do oferty marki. Przygotowane wzory można podziwiać w Manufakturze podczas trwającej właśnie wystawy. Na pierwszym piętrze nad rotundą pojawiły się specjalne ekspozytory prezentujące nadruki na szklanych taflach według pomysłu studentów.

W konkursie zwyciężył Łukasz Gałach z projektem inspirowanym najstarszym systemem zabezpieczeń tj. kratami nożycowymi, zatytułowany „Scissor”.  Drugie miejsce przyznano autorce pracy „Jungle” - Natalii Żurawskiej, dla której inspiracją była natura i jej egzotyczna odsłona. Trzecie miejsce zajęli ex aequo Julia Bartczak za projekt „Ikoi” i ponownie Łukasz Gałach za motyw „Spark”. Nagroda publiczności trafiła raz jeszcze do Natalii Żurawskiej i jej projektu „Mademoiselle ”. Co kryją prace pod tymi tajemniczymi nazwami? Warto przyjść do Manufaktury i przekonać się samemu.

Wystawa w Manufakturze zlokalizowana jest na I piętrze galerii handlowej nad rotundą i potrwa do 28 listopada.

Źródło: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764