logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa „Warszawskie Symbole” od 8 września w Art Walk

   11.09.2017, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

Fundacja Sztuka w Mieście zaprasza na nową wystawę w galerii plenerowej Art Walk. Od 8 września w pasażu wystawienniczym na placu Europejskim oglądać będzie można ekspozycję zatytułowaną „Warszawskie Symbole” poświęconą znakom graficznym instytucji, przedsiębiorstw i organizacji związanych ze stolicą z lat 1945-1989.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-_warszawskie-symbole_-od-8-wrzesnia-w-art-walk,33681,artykul.html

Od 8 września do 27 listopada w plenerowej galerii Art Walk prezentowana będzie nowa, wyjątkowa wystawa „Warszawskie Symbole”. Tym razem założona przez Ghelamco Fundacja Sztuka w Mieście, zaprasza do obejrzenia najlepszych i najbardziej oryginalnych znaków graficznych stworzonych dla instytucji, organizacji i przedsiębiorstw związanych z historią Warszawy.

Do ekspozycji wybrano projekty znaków graficznych stworzonych w okresie pomiędzy 1945 a 1989 rokiem. Są to między innymi takie realizacje, jak znak Hali Mirowskiej, Domu Towarowego „Smyk”, Filharmonii Narodowej, Międzynarodowych Targów Książki, Towarzystwa Przyjaciół Warszawy, Mody Polskiej czy wydawnictwa Czytelnik. Autorami projektów są najlepsi projektanci tego okresu tego okresu jak Ryszard Bojar, Roman Duszek, Karol Śliwka, Stanisław Töpfer czy Wojciech Zamecznik.

„Warszawskie Symbole” oglądać będzie można od 8 września w galerii plenerowej na placu Europejskim, a także na stronie internetowej www.artwalk.sztukawmiescie.pl.

Wydarzeniem towarzyszącym wystawie będą otwarte warsztaty projektowe „Jak zaprojektować logotyp miejsca w 48 godzin”. Odbędą się one w dniach 23-24 września. Ich uczestnicy dołączą do grona autorów symboli-znaków prezentowanych do końca listopada w przestrzeni Art Walk – projekty stworzone w ramach warsztatów zostaną umieszczone w dwóch ostatnich oknach pasażu.

„Warszawskie Symbole” to kolejna wystawa prezentowana przez Fundację Sztuka w Mieście w galerii Art Walk. Dotychczas zrealizowano tu m.in. takie ekspozycje jak „W głębi” Chrisa Hernandeza, „Neon Inn”, prezentującą neony jako ważny element miejski w historii stolicy, czy „Człowiek Ciało Proces” pokazującą efekty prac studentów i absolwentów warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Od maja do sierpnia w galerii można było oglądać wystawę znanej artystki młodego pokolenia – Katarzyny Przezwańskiej, będącą jej autorskim wyborem skamielin i kości z terenów dzisiejszej Polski.

Plenerowa galeria Art Walk to specjalnie zaprojektowana konstrukcja, dostosowana do całorocznego eksponowania obrazów, rzeźb i instalacji artystycznych. Pasaż wystawienniczy o długości 57 metrów składa się z 20 segmentów, każdy z ciekawie zaprojektowanym „oknem” na wewnętrzną galerię. Art Walk uruchomiony został w maju 2016 r. przez Ghelamco Poland i Fundację Sztuka w Mieście, której misją jest upowszechnienie działań i projektów kulturalnych aktywizujących lokalne społeczności w przestrzeni ich zamieszkania. Galeria funkcjonuje w ramach placu Europejskiego – pierwszej tego typu przestrzeni miejskiej w historii Warszawy. Stanowi wyjątkowe miejsce spotkań dla mieszkańców miasta i pracowników okolicznych biur, a także przestrzeń promującą kulturę i sztukę.

Źródło: Fundacja Sztuka w Mieście

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764