logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa Eike Königa: Między designem i sztuką

   10.09.2018, przeczytano 810 razy
ilustracjastrzałka

Eike König. Buntownik wizualny, antyesteta, światowej klasy projektant graficzny, założyciel berlińskiego kolektywu kreatywnego HORT. Projektanci przywiązani do siatki ostrzegają przed nieostrożnym czasem nonszalanckim podejściem Eike do brandingu, działy kreatywne w agencjach i marketing są zafascynowane choć trochę się boją, a Eike nie tyle projektuje gotowe rozwiązania co wszczyna dyskusje mieszając w jednym kotle różne media, techniki, pracę i życie. Oscyluje między designem a sztuką i performancem wykorzystującymi wzajemnie swoje potencjały. Oszczędne  użycie koloru i typografii, prosty przekaz i anarchistyczne podejście do systemowej komunikacji osadzają Eike w roli burzyciela mitu marki postrzeganej jako domknięty łańcuch DNA.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-eike-k%C3%B6niga%3A-miedzy-designem-i-sztuka,37856,artykul.html

SORRY BUT ALL YOUR BELIEFS HAVE BEEN DEVALUATED

SORRY, ALE WSZYSTKO W CO WIERZYSZ PRZESTAŁO MIEĆ ZNACZENIE

14-23 września 2018
Galeria Salon Akademii, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 5 (wejście od Traugutta)
Wernisaż 14 września godzina 19.00
Wystawa czynna codziennie do 23 września od 12.00 do 18.00

Eike tworzy w oparciu o strategie zaczerpnięte z projektowania i komunikacji wizualnej przy  formie sprowadzonej do prostych rozwiązań i dekonstrukcji. Różnorodność formalna sprawia, że poza wizualną wartością dostajemy pełne emocji, czasem cyniczne lub zabawne, ale zawsze świeże odniesienia do współczesności i relacji społecznych.

W Warszawie Eike König pokaże przekrój swojej twórczości z ostatnich lat od kiedy wahadło kreatywności zaczęło przechylać się w kierunku projektów koncepcyjnych, eksplorujących znaczenie brandingu i metody komunikacji a nie tylko odpowiadających bezpośrednio na potrzeby klienta i rynku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764