logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa Eike Königa: Między designem i sztuką

   10.09.2018, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

Eike König. Buntownik wizualny, antyesteta, światowej klasy projektant graficzny, założyciel berlińskiego kolektywu kreatywnego HORT. Projektanci przywiązani do siatki ostrzegają przed nieostrożnym czasem nonszalanckim podejściem Eike do brandingu, działy kreatywne w agencjach i marketing są zafascynowane choć trochę się boją, a Eike nie tyle projektuje gotowe rozwiązania co wszczyna dyskusje mieszając w jednym kotle różne media, techniki, pracę i życie. Oscyluje między designem a sztuką i performancem wykorzystującymi wzajemnie swoje potencjały. Oszczędne  użycie koloru i typografii, prosty przekaz i anarchistyczne podejście do systemowej komunikacji osadzają Eike w roli burzyciela mitu marki postrzeganej jako domknięty łańcuch DNA.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-eike-k%C3%B6niga%3A-miedzy-designem-i-sztuka,37856,artykul.html

SORRY BUT ALL YOUR BELIEFS HAVE BEEN DEVALUATED

SORRY, ALE WSZYSTKO W CO WIERZYSZ PRZESTAŁO MIEĆ ZNACZENIE

14-23 września 2018
Galeria Salon Akademii, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 5 (wejście od Traugutta)
Wernisaż 14 września godzina 19.00
Wystawa czynna codziennie do 23 września od 12.00 do 18.00

Eike tworzy w oparciu o strategie zaczerpnięte z projektowania i komunikacji wizualnej przy  formie sprowadzonej do prostych rozwiązań i dekonstrukcji. Różnorodność formalna sprawia, że poza wizualną wartością dostajemy pełne emocji, czasem cyniczne lub zabawne, ale zawsze świeże odniesienia do współczesności i relacji społecznych.

W Warszawie Eike König pokaże przekrój swojej twórczości z ostatnich lat od kiedy wahadło kreatywności zaczęło przechylać się w kierunku projektów koncepcyjnych, eksplorujących znaczenie brandingu i metody komunikacji a nie tylko odpowiadających bezpośrednio na potrzeby klienta i rynku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja R4S Consulting w ubiegłym roku osiągnęła przychody ze sprzedaży o ponad 31% wyższe niż w 2018 r. Wpływy z działalności operacyjnej agencji wyniosły 10 mln 351 tys. zł. R4S wypracowała zysk netto na poziomie 2,62 mln złotych.
Gawroński & Partners partnerem merytorycznym Rady Reklamy
Miło nam poinformować Państwa, że Kancelaria Gawroński & Partners S.K.A. została partnerem merytorycznym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Wierzymy, że nasza współpraca będzie miała duży wpływ na dynamiczny rozwój naszej organizacji,  zwłaszcza w obszarze działania Komisji Etyki Reklamy. Liczymy też bardzo na doświadczenie kancelarii we wdrażaniu...
ZFPR otwiera zapisy na nową konferencję online
„PR 2021. Challenge accepted! Efektywne strategie komunikacji i zarządzania reputacją w erze post-Covid”. Pod takim tytułem Związek Firm Public Relations organizuje kolejną w bieżącym roku konferencję edukacyjną. Wydarzenie zaplanowano na 27 oraz 28 sierpnia. Każdego dnia w ramach pięciogodzinnego bloku (9:00-14:00), kilkunastu ekspertów z agencji członkowskich...
Na to pytanie pomoże Ci odpowiedzieć raport „Pandemic Personas” AnalyticsIQ. Dzięki Big Data i psychologii wspomniana firma zidentyfikowała cztery główne tożsamości klientów, jakie ujawniły się podczas pandemii: zachowawczy cynik, ostrożny optymista, obojętny pesymista, a może rozluźniony marzyciel. Jakim typem klienta jesteś ty?
Kampania Quadron autorstwa Epilog Studio
Znacie to uczucie, gdy zmęczeni zwiedzaniem jaskini w upalny dzień, odpoczywacie delektując się widokiem skał i smakiem krystalicznie czystej wody płynącej prosto z baterii kuchennej? Albo gdy podczas wędrówki po gęstym lesie przystajecie na chwilę, by popatrzeć w ciszy na wiewiórkę, która pałaszuje zapasy tuż obok palników  gazowych? A czy wpatrywaliście się kiedyś w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764