logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa Eike Königa: Między designem i sztuką

   10.09.2018, przeczytano 415 razy
ilustracjastrzałka

Eike König. Buntownik wizualny, antyesteta, światowej klasy projektant graficzny, założyciel berlińskiego kolektywu kreatywnego HORT. Projektanci przywiązani do siatki ostrzegają przed nieostrożnym czasem nonszalanckim podejściem Eike do brandingu, działy kreatywne w agencjach i marketing są zafascynowane choć trochę się boją, a Eike nie tyle projektuje gotowe rozwiązania co wszczyna dyskusje mieszając w jednym kotle różne media, techniki, pracę i życie. Oscyluje między designem a sztuką i performancem wykorzystującymi wzajemnie swoje potencjały. Oszczędne  użycie koloru i typografii, prosty przekaz i anarchistyczne podejście do systemowej komunikacji osadzają Eike w roli burzyciela mitu marki postrzeganej jako domknięty łańcuch DNA.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-eike-k%C3%B6niga%3A-miedzy-designem-i-sztuka,37856,artykul.html

SORRY BUT ALL YOUR BELIEFS HAVE BEEN DEVALUATED

SORRY, ALE WSZYSTKO W CO WIERZYSZ PRZESTAŁO MIEĆ ZNACZENIE

14-23 września 2018
Galeria Salon Akademii, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 5 (wejście od Traugutta)
Wernisaż 14 września godzina 19.00
Wystawa czynna codziennie do 23 września od 12.00 do 18.00

Eike tworzy w oparciu o strategie zaczerpnięte z projektowania i komunikacji wizualnej przy  formie sprowadzonej do prostych rozwiązań i dekonstrukcji. Różnorodność formalna sprawia, że poza wizualną wartością dostajemy pełne emocji, czasem cyniczne lub zabawne, ale zawsze świeże odniesienia do współczesności i relacji społecznych.

W Warszawie Eike König pokaże przekrój swojej twórczości z ostatnich lat od kiedy wahadło kreatywności zaczęło przechylać się w kierunku projektów koncepcyjnych, eksplorujących znaczenie brandingu i metody komunikacji a nie tylko odpowiadających bezpośrednio na potrzeby klienta i rynku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764