logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa Eike Königa: Między designem i sztuką

   10.09.2018, przeczytano 808 razy
ilustracjastrzałka

Eike König. Buntownik wizualny, antyesteta, światowej klasy projektant graficzny, założyciel berlińskiego kolektywu kreatywnego HORT. Projektanci przywiązani do siatki ostrzegają przed nieostrożnym czasem nonszalanckim podejściem Eike do brandingu, działy kreatywne w agencjach i marketing są zafascynowane choć trochę się boją, a Eike nie tyle projektuje gotowe rozwiązania co wszczyna dyskusje mieszając w jednym kotle różne media, techniki, pracę i życie. Oscyluje między designem a sztuką i performancem wykorzystującymi wzajemnie swoje potencjały. Oszczędne  użycie koloru i typografii, prosty przekaz i anarchistyczne podejście do systemowej komunikacji osadzają Eike w roli burzyciela mitu marki postrzeganej jako domknięty łańcuch DNA.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-eike-k%C3%B6niga%3A-miedzy-designem-i-sztuka,37856,artykul.html

SORRY BUT ALL YOUR BELIEFS HAVE BEEN DEVALUATED

SORRY, ALE WSZYSTKO W CO WIERZYSZ PRZESTAŁO MIEĆ ZNACZENIE

14-23 września 2018
Galeria Salon Akademii, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 5 (wejście od Traugutta)
Wernisaż 14 września godzina 19.00
Wystawa czynna codziennie do 23 września od 12.00 do 18.00

Eike tworzy w oparciu o strategie zaczerpnięte z projektowania i komunikacji wizualnej przy  formie sprowadzonej do prostych rozwiązań i dekonstrukcji. Różnorodność formalna sprawia, że poza wizualną wartością dostajemy pełne emocji, czasem cyniczne lub zabawne, ale zawsze świeże odniesienia do współczesności i relacji społecznych.

W Warszawie Eike König pokaże przekrój swojej twórczości z ostatnich lat od kiedy wahadło kreatywności zaczęło przechylać się w kierunku projektów koncepcyjnych, eksplorujących znaczenie brandingu i metody komunikacji a nie tylko odpowiadających bezpośrednio na potrzeby klienta i rynku.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764