logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa fotografii pracowników Hochland Polska

  PR 30.08.2024, przeczytano 402 razy
ilustracja

W czwartek 29 sierpnia, w Bibliotece Publicznej i Centrum Kultury w Kaźmierzu, odbył się wernisaż unikalnych zdjęć. Wystawa „Pyszne od 30 lat” to prezentacja prac wykonanych przez Pracowników Hochland Polska, zdobywców wiodących trzech miejsc w ramach kolejnych osiemnastu edycji konkursów organizowanych przez firmę. Ich wynikiem była publikacja kalendarzy Hochland Polska na kolejne lata z wykorzystaniem najlepszych fotografii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-fotografii-pracownikow-hochland-polska,405475,artykul.html

Firma Hochland Polska obchodzi 30-lecie istnienia na polskim rynku. Oficjalnie powstała w 1993 roku, natomiast produkcję rozpoczęto w niej dwa lata później. Data rocznicy liczona jest od roku pomiędzy tymi dwoma wydarzeniami i dlatego właśnie w 2024 roku Hochland świętuje 30 lat obecności w Polsce. Odbywająca się obecnie w Bibliotece Publicznej i Centrum Kultury w Kaźmierzu wystawa fotografii to jedno z wydarzeń zorganizowanych w ramach obchodów tego jubileuszu.

ilustracjastrzałka

Goście czwartkowego wernisażu mieli okazję obejrzeć 40 prac Pracowników Hochland Polska wykonanych przez nich w ramach corocznych konkursów fotograficznych. Wśród prezentowanych zdjęć nie zabrakło tych, które znajdą się w kalendarzu na rok 2025. Jak mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska: Będzie miał on tytuł „Moje 30 lat z Hochland w Polsce”. Tym razem w ramach postawionego zadania uczestnicy konkursu w swoich pracach odpowiadali na pytania: Jakie było 30 lat z Hochland w Polsce? Jakie wspomnienia temu towarzyszą? To wszystko należało opisać i oczywiście sfotografować. Trzeba przyznać, że naprawdę się udało, ponieważ uczestnicy przedstawili wiele kreatywnych pomysłów i fotografii. Najnowszy kalendarz firmowy Hochland jest zbiorem 12-tu najlepszych wspomnień z minionych 30 lat Hochland w Polsce, a jego premiera już wkrótce! I dodaje: Autorom fantastycznych i pięknie wykonanych zdjęć serdecznie gratulujemy, a uczestnikom wystawy „Pyszne od 30 lat” życzymy wielu radosnych, kolejnych dni i SERdecznie zapraszamy do zapoznania się ze zgromadzonymi pracami! 

Wystawę można oglądać do końca września w Bibliotece Publicznej i Centrum Kultury w Kaźmierzu.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764