logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa Grand Press Photo 2020 rusza w Polskę

  PR 07.07.2020, przeczytano 410 razy

266 najlepszych zdjęć prasowych z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo można oglądać od 8 do 20 lipca w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-grand-press-photo-2020-rusza-w-polske,387694,artykul.html

Do obejrzenia ekspozycji w Centrum Handlowym Blue City zapraszają organizatorzy konkursu: magazyn „Press” i Fundacja Grand Press. Można ją oglądać codziennie w godzinach otwarcia centrum. Prezentuje 266 fotografii – są to 42 zdjęcia pojedyncze, 15 fotoreportaży, 4 projekty dokumentalne oraz 2 zdjęcia pojedyncze i 3 fotoreportaże w kategorii Young Poland. Prace te trafiły do finału konkursu, w którym jury przewodniczył fotoreporter światowej klasy, czterokrotny laureat World Press Photo Pieter Ten Hoopen ze Szwecji.

Tytuł Zdjęcia Roku otrzymała fotografia Jacka Szydłowskiego z „Dziennika Wschodniego”, przedstawiająca pielęgniarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie, na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa.

Po Warszawie wystawa pojedzie do Gdańska, gdzie w dniach 1-16 sierpnia będzie ją można obejrzeć w Teatrze Szekspirowskim.

Źródło: Press

www.press.pl

Dodatkowe informacje:

Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo organizuje od 2005 roku magazyn „Press”. To konkurs dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, internetowych, w agencjach fotograficznych oraz dla freelancerów. Tradycyjnie już jury przewodniczy światowej klasy fotoreporter, laureat World Press Photo. W tym roku był nim Pieter Ten Hoopen, członek agencji VU w Paryżu, współzałożyciel Civilian Act w Sztokholmie. Oprócz niego w jury zasiadali: Beata Łyżwa-Sokół („Gazeta Wyborcza”), Maksymilian Rigamonti, Maarten Schilt (Schilt Publishing&Gallery), Radu Sigheti (Reuters) oraz Andrzej Zygmuntowicz.

Partnerem wystawy miejskiej w Warszawie jest Centrum Handlowe Blue City.
Patronami wydarzenia jest gazeta „Polska Metropolia Warszawska” oraz portal Warszawa Nasze Miasto.
Partnerami wystawy miejskiej w Gdańsku jest Miasto Gdańsk oraz Gdański Teatr Szekspirowski.
Partnerzy konkursu i wystaw: Provident Polska, Stowarzyszenie Autorów ZAiKS, Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, OPPO Polska, Miasto Gdańsk.
Partner wystaw: Drukarnia Andrus.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764