logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa i finaliści Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2020

  PR 18.05.2021, przeczytano 490 razy
ilustracjastrzałka

Już za miesiąc dowiemy się kto zostanie zwycięzcą Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2020. Wręczenie nagród odbędzie się podczas wernisażu wystawy pokonkursowej 18 czerwca 2021 o 18:00, a będzie ona dostępna codziennie aż do 1 sierpnia w Galerii na Dziedzińcu Starego Browaru (Poznań).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-i-finalisci-konkursu-30-30-na-najlepsza-polska-okladke-plytowa-2020,391507,artykul.html

Rekordowa jest w tym roku zarówno pula nagród (15 000 zł), jak i aż 15-osobowy skład Jury złożony m.in. z cenionych grafików i ilustratorów okładek, fotografów czy dziennikarzy muzycznych. Do wprowadzonej w ub. roku Nagrody Specjalnej im. Rosława Szaybo za szczególne osiągnięcia doszła także Nagroda Specjalna za Edytorstwo w której uhonorowany zostanie całokształt fizycznego wydania albumu.

Tymczasem po burzliwych i hybrydowych obradach znana jest już tytułowa 30-tka finalistów, którzy powalczą o wspomniane nagrody:

  1. Marcin Grzęda - Swiernalis "Psychiczny fitness"
  2. Mariusz Mrotek / fotograf: Iza Grzybowska - Maria Sadowska "Początek nocy"
  3. Mateusz Lengling: Przyłu "Homeless Boy"
  4. Mateusz Machalski, Filip Zwierzchowski: Sebastian Fabijański "PRIMITYW"
  5. Michał Siciński: Voo Voo "ANAWA 2020"
  6. Nagi Ganni, Kajetan Łukomski: Baasch "Noc"
  7. Natalia Łabędź (projekt graficzny), Roman Kozłowski (fotografia): EABS "Discipline of Sun Ra"
  8. Patryk Hardziej: Pure Phase Ensemble 9 "Live at SpaceFest!"
  9. Paweł Fabjański, Bartłomiej Walczuk, Julia Konopka (Osom Studios): Jan-rapowanie "Uśmiech"
  10. Pawel Fabjański: LASS "LOVEHOLIC"
  11. projekt: Bovska / fotografia: Łukasz Murgrabia: Bovska "Sorrento"
  12. Tomek Głowacki (druk: Aga Brwi): Jakub Buchner "Muzyka do filmu Czarne Złoto Warszawy"
  13. Tomek Kuczma: Krzysztof Zalewski "Zabawa"
  14. Zbigniew M. Bielak: Darkthrone "Shadows of Iconoclasm"
  15. Bartłomiej Walczuk: Quebonafide "ROMANTIC PSYCHO NERD"
  16. Bartłomiej Walczuk (Osom Studios): Quebonafide "ROMANTIC PSYCHO"
  17. Dawid Gąsiorek: Giorgio Fazer "Odarci z godności"
  18. Dominik Nowakowski, Aleksandra Olszówka: Opał "Oczy Szeroko Zamknięte"
  19. Hanna Cieślak: Pin Park "Doppelganger"
  20. Hanna Cieślak: Clinamen "The Tropisms of Spring"
  21. Jacek Walesiak: JWP/BC "Koledzy"
  22. Bartosz 'Fisz' Waglewski: Waglewski Fisz Emade "Duchy ludzi i zwierząt"
  23. Juice (Gracjan Donarski - fotografia, Wojtek Piotrowski - projekt): Mikromusic "Kraksa"
  24. Kamil Tatara: Bloki "Insecta"
  25. Kamila Ćwiklińska, Aleksandra Józefów, Joanna Kurowska, Monika Górka: Alfah Femmes "No Need to Die"
  26. Kornel Ofierski: Różni wykonawcy "Moniuszko B-day Bash"
  27. Łukasz Paluch: Skalpel "Highlight"
  28. Łukasz Paluch: Wacław Zimpel "Massive Oscillations"
  29. Łukasz Pałczyński: Hania Rani "Home"
  30. Maciej 'Animisiewasz' Grochot: Błoto "Kwiatostan"

Źródło: Konkurs 30/30

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Redakcja portalu The Drum uhonorowała VMLY&R tytułem Network Agency of the Year (+1000 pracowników). Nagroda przyznawana jest agencjom wykazującym się innowacyjnym i błyskotliwym myśleniem, które doprowadziło do dynamicznego rozwoju ich biznesu, budując wartość dla pracowników i klientów.
14. edycja konkursu Young Design 2021 Rok Lema rozstrzygnięta
14 października 2021 roku w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego odbyła się gala wręczenia nagród oraz otwarcie wystawy „Young Design 2021 Rok Lema”.
Dwie kampanie McCANN – Safe Waze 2 Shop oraz Chłopi 2050 – otrzymały łącznie aż 11 nominacji w prestiżowym konkursie Golden Drum 2021, odbywającym się w tym roku pod hasłem „Re:start the future”,  i tym samym walczą o statuetki Złotego Bębna.
Odbywający się od 23 lat konkurs KOŁO na projekt toalety publicznej organizowany przez GEBERIT, to dla młodych architektów okazja do sprawdzenia umiejętności, konfrontacji swojego sposobu myślenia z wizjami innych uczestników, a także szansa na wysoką nagrodę pieniężną.
Kampania społeczna na rzecz edukacji klimatycznej "TAK! dla edukacji klimatycznej" współrealizowana przez VMLY&R dla IKEA otrzymała aż dwie nominacje do Złotych Spinaczy. Projekt powalczy o statuetki w kategoriach Advocacy i Public Affairs oraz Kampania społeczna. Z kolei akcja "60 lat IKEA w Polsce. Na dobre i…na lepsze!" nominowana została w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764