logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystawa Must Have: trendy w polskim designie

   20.03.2012, przeczytano 1323 razy
ilustracjastrzałka

Wystawa must have to efekt plebiscytu zorganizowanego w ramach Łódź Design Festival, w którym grupa ekspertów, składająca się z przedstawicieli mediów i ważnych ośrodków designu w Polsce i za granicą, wskazała najciekawsze, zasługujące na uwagę projekty rodzimego designu, odzwierciedlające aktualne trendy polskiego wzornictwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystawa-must-have%3A-trendy-w-polskim-designie,15031,artykul.html

Wśród laureatów must have znalazły się duże i znane przedsiębiorstwa, a także małe rodzinno-przyjacielskie inicjatywy z dziedziny meblarstwa, dekoracji wnętrz, oświetlenia, opakowań i zabawek. W każdym przypadku o wyborze decydowały innowacyjność, funkcjonalność, ergonomia, jakość wykonania oraz uroda projektu.

Spośród 150 nominowanych przedmiotów wyłoniono 42 produkty, które rekomendujemy jako przykłady mądrej i świadomej strategii inwestowania w design. Cieszy nas, że nadszedł moment, kiedy nie są to przykłady odosobnione. Wierzymy, że w kolejnych latach będziemy dokonywać kolejnych selekcji spośród rosnącej liczby dobrych przedmiotów.

Kurator: Ewa Solarz – domplusdom.pl
Konsultacja architektoniczna: Jacek Rzyski

Centrum Festiwalowe
Targowa 35
+48 42 6842095
godziny otwarcia:
20.10 czw.: 18.00-20.30
21-30.10 pt.-nd.: 11.00-20.00

Źródło: Łódź Design Festival

www.lodzdesign.com/2011/wystawy/wystawa-must-have

Dodatkowe informacje:

Rada Ekspertów:
Czesława Frejlich – Redaktor naczelna kwartalnika „2+3D grafika plus produkt”;
Ewa Gołębiowska – Dyrektor Śląskiego Zamku Sztuki i Przedsiębiorczości w Cieszynie;
Agnieszka Jacobson-Cielecka – Dyrektor artystyczny Festiwalu Łódź Design;
Marta Lubaszewska – Redaktor prowadząca serwisu „Domosfera”;
Redakcja Elle Decoration: Małgorzata Szczepańska, Ksenia Kaniewska, Judyta Sawicka, Iwona Jąkalska, Anna Chwalińska, Weronika Kwiatkowska, Elżbieta Stasiak, Magdalena Willmann, Agnieszka Zuchora;
Zuza Skalska – Consultant Trend Research – Vanberlo;
Ewa Solarz – Redaktor internetowego poradnika wnętrzarskiego „Domplusdom”.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764