logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wystrzegaj się Futury: Książka Douglasa Thomasa nakładem wydawnictwa Karakter

   29.03.2019, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Bogato ilustrowana historia jednego z najbardziej popularnych fontów – używanego przez globalne korporacje, firmy przygotowujące kampanie polityków (od Richarda Nixona po Hillary Clinton), ale mającego też wiele całkiem banalnych zastosowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wystrzegaj-sie-futury%3A-ksiazka-douglasa-thomasa-nakladem-wydawnictwa-karakter-,381855,artykul.html

Autor opowiada o Bauhausowych korzeniach Futury, pokazuje ją jako element systemów, narzędzie ideologiczne i instrument reklamy. Badając różnorodne, prestiżowe i powszechne przykłady wykorzystania fontu, pokazuje rolę, jaką krój pisma odgrywa w społeczeństwie. Rzecz nie tylko dla projektantów graficznych i pracowników agencji reklamowych, także dla tych, których interesuje szeroko rozumiana kultura materialna.

Wydanie zawiera wstęp Ellen Lupton. 

O autorze

Douglas Thomas. Projektant grafik i historyk dizajnu. Studiował na Maryland Institute College of Art oraz na Uniwersytecie Chicagowskim. Wykłada projektowanie graficzne na Brigham Young University. Wystrzegaj się Futury to jego pierwsza książka.

Źródło: Wydawnictwo Karakter

www.karakter.pl

Dodatkowe informacje:

TYTUŁ ORYGINAŁU: Never Use Futura
JĘZYK ORYGINAŁU: angielski
TŁUMACZENIE: Dorota Malina
RODZAJ OKŁADKI: Okładka miękka ze skrzydełkami
LICZBA STRON: 208
ISBN: 978-83-66147-02-7
CENA OKŁADKOWA: 42,00 zł
DATA PUBLIKACJI: 20 marca 2019

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych
Książka „Rozwiązania stosowane w oświetleniu wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych” zawiera porady dotyczące oświetlenia wnętrz obiektów publicznych i komercyjnych, takich jak szkoły, szpitale, sklepy, hotele, teatry, świątynie, sale sportowe.
Wielka Księga Reklamy i Druku i katalog Adbox
Przygotowania do kolejnej edycji targów trwają. Aby dobrze się do nich przygotować warto przypomnieć sobie jak wyglądała miniona edycja. W poszukiwaniu cennych kontaktów i ofert pomocne będą publikacje targowe: Wielka Księga Reklamy i Druku oraz katalog produktowy Adbox - Inspiracje Reklamowe.
OOH magazine news! już na rynku
Specjalne wydanie OOH magazine news!, przedtargowego przewodnika po wydarzeniach towarzyszących wrześniowym targom FestiwalMarketingu.pl, jest już dostępne.
„Influencer marketing od A do Z” - Podręcznik i poradnik
Polski rynek marketingu wzbogacił się o nową pozycję dotyczącą influencer marketingu.  Książka „Influencer marketing od A do Z” to jednocześnie podręcznik i poradnik. A IMM dołożył swoją cegiełkę współtworząc zestawienie prawie 200 inspirujących influencerów z 22 kategorii tematycznych.
Valkea, agencja marketingowa specjalizująca się w realizacji działań marketingu zintegrowanego oraz custom publishing, rozpoczęła współpracę z Grupą T4B, która od ponad 15 lat obecna jest na rynku polskim, plasując się na liście liderów branży bezpieczeństwa technicznego, rozwiązań informatycznych, teletechnicznych, telekomunikacyjnych oraz nowoczesnych rozwiązań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764