logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyświetlacze Crystal LED firmy Sony z nagrodą Display Industry Award

  PR 27.05.2019, przeczytano 961 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony poinformowała, że jej system wyświetlaczy Crystal LED otrzymał tytuł „Display of the Year” (Wyświetlacz roku) w organizowanym przez stowarzyszenie SID (Society for Information Display) konkursie Display Industry Award 2019. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 15 maja podczas uroczystego lunchu, który zorganizowano w ramach sympozjum Display Week.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyswietlacze-crystal-led-firmy-sony-z-nagroda-display-industry-award,382614,artykul.html

Nagrodzone wyświetlacze wyróżniają się najbardziej zaawansowaną technologią i znakomitymi możliwościami. Konkurs Display Industry Award odbywa się co roku, a jego jury przyznaje nagrody w trzech kategoriach: Display of the Year (Wyświetlacz roku), Display Application of the Year (Zastosowanie roku) oraz Display Component of the Year (Element roku).  Selekcję zgłoszeń prowadzi zespół specjalistów, którzy oceniają innowacyjność techniczną, znaczenie komercyjne, a także zdolność do pozytywnego oddziaływania społecznego.

— To zaszczyt dla naszego systemu wyświetlaczy Crystal LED, który dzięki dużej jasności i kontrastowi oraz płynnej, wyraźnej reprodukcji ruchu zapewnia niespotykane dotychczas wrażenia wizualne — mówi Toru Suzuki, wicedyrektor generalny w Sony Imaging Products & Solutions Inc. — Stowarzyszenie SID cieszy się w branży dużym prestiżem, z radością przyjmujemy więc wyróżnienie naszego systemu wyświetlaczy Crystal LED. Systemem tym interesowało się już wiele zaawansowanych firm i czołowych stacji telewizyjnych, pragnących zaciekawić swoich klientów lub widzów. Nadal będziemy starali się, by nasze wyświetlacze Crystal LED były źródłem coraz lepszych wrażeń.

— Jesteśmy zaszczyceni tą prestiżową nagrodą, którą otrzymaliśmy w uznaniu wieloletniego wysiłku Sony przy opracowywaniu mikrodiod LED oraz ściśle związanych z nimi technologii sterowania, możliwości precyzyjnego łączenia oraz systemu produkcji dostosowanego do rynku wyświetlaczy — mówi Hisashi Kadota, dyrektor generalny Sony Semiconductor Solutions Corporation. — Pragniemy podzielić się naszą wielką radością z kolegami z działu badawczo-rozwojowego, projektowania i produkcji, którzy wypracowali sukces tego długotrwałego przedsięwzięcia. Nadal zamierzamy rozwijać nasze najlepsze wyświetlacze, będące źródłem intensywnych i frapujących wrażeń przy oglądaniu.

— Kto zobaczył naszą technologię Crystal LED w działaniu, ten rozumie intensywność zapewnianych przez nią wrażeń — mówi Damien Weissenburger, dyrektor jednostki Corporate & Education w Sony Professional Solutions Europe. — Jesteśmy niezwykle dumni, że SID dostrzegło i nagrodziło istotę systemu Crystal LED: technologię wyświetlaczy nowej generacji zapewniającą imponującą jasność, żywe kolory i nadzwyczajną jakość obrazu.

Poza dokładną reprodukcją kolorów i zbliżonym do 180° kątem widzenia system wyświetlaczy Crystal LED firmy Sony odznacza się także wyjątkowo wysokim kontrastem. Zapewniają go superminiaturowe diody LED, dzięki którym 99 procent powierzchni wyświetlacza stanowi czarne podłoże. Technologię tę wykorzystuje się obecnie w zastosowaniach profesjonalnych na całym świecie. Jej modularność pozwala na użycie wyświetlaczy Crystal LED o niemal dowolnych wymiarach i proporcjach.   

— Z przyjemnością wyróżniamy system wyświetlaczy Crystal LED firmy Sony nagrodą „Wyświetlacz roku” — mówi Wei Chen, przewodniczący jury organizowanego przez SID konkursu Display Industry Awards. — Nagroda Display Industry Award jest najwyższym wyróżnieniem przyznawanym przez SID, zarezerwowanym dla najlepszych produktów do wyświetlania wprowadzonych na rynek w poprzednim roku kalendarzowym. W imieniu SID pragnę przekazać firmie Sony wyrazy uznania za stałe dążenie do innowacyjności i pomoc w kształtowaniu przyszłości wyświetlaczy oraz rozwiązań.

Potencjał systemu wyświetlaczy Crystal LED będzie można poznać na zbliżających się targach InfoComm. Dla zwiedzających przygotowano wyświetlacz imponujących obrazów o rozdzielczości 8K x 4K oraz wyświetlacz 2K x 3,6K pracujący w układzie pionowym w rozwiązaniu signage. Targi InfoComm odbędą się w dniach 12–14 czerwca w Orlando Convention Center. Z ofertą firmy Sony będzie można zapoznać się na stoisku 2200.

Dalsze informacji o technologii Crystal LED firmy można uzyskać, odwiedzając stoisko Sony na targach InfoComm lub wchodząc na pro.sony.

Źródło: Sony Corporation

www.sony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764