logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wytrzymałe termiczne drukarki paragonów i etykiet od Brother

  PR 01.06.2017, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

Brother wprowadza na rynek serię przenośnych drukarek paragonów i etykiet przeznaczoną do eksploatacji w wymagających warunkach. Dzięki wysokiej prędkości druku i wytrzymałej konstrukcji modele spełniają wymagania przedsiębiorstw z sektorów takich jak logistyka, magazynowanie i handel, jak również służb bezpieczeństwa publicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wytrzymale-termiczne-drukarki-paragonow-i-etykiet-od-brother,32691,artykul.html

Przenośne drukarki stają się integralną częścią infrastruktury informatycznej w przedsiębiorstwach i w instytucjach publicznych. Ich zastosowanie pozwala w szybki sposób wydrukować etykiety lub paragony, co oznacza szybszy obieg informacji, większą wygodę, uproszczenie procesów oraz redukcję kosztów. Z myślą o potrzebach firm w zakresie oznaczania towarów i zasobów, jak również tworzenia dokumentacji i ewidencji, Brother wprowadza na rynek serię mobilnych dwucalowych drukarek RJ-2030, RJ-2050, RJ-2140 i RJ-2150. Modele oferują wysoką prędkość druku, wynoszącą do 152 mm na sekundę, szereg funkcjonalności i opcji łączności oraz kompatybilność z szeroką grupą akcesoriów. Wszystkie urządzenia umożliwiają druk paragonów, a RJ-2140 i RJ-2150 dodatkowo pozwalają drukować etykiety.

Drukarki z serii RJ charakteryzują się wysoką wytrzymałością, dzięki czemu doskonale sprawdzą się jako wyposażenie dostawców i sprzedawców terenowych, personelu hal sklepowych, magazynierów i pracowników zakładów produkcyjnych, jak również funkcjonariuszy służb bezpieczeństwa publicznego oraz służb komunalnych. Modele pracują w technologii bezpośredniego druku termicznego, dzięki czemu ich mechanizm drukujący jest wytrzymały i ekonomiczny w utrzymaniu.

Nowa seria RJ posiada obudowy o klasie szczelności IP54, co oznacza, że jest odporna na zapylenie i zachlapania oraz może być eksploatowana w wilgotnych środowiskach. Modele dwucalowe RJ-2030, RJ-2050, RJ-2140 i RJ-2150 wytrzymują upadki z wysokości 2,5 metra. Urządzenia można uzupełnić o szeroką gamę akcesoriów, takich jak uchwyty do montażu w pojazdach, pasek i stację dokującą do ładowania baterii.

Modele RJ-2030, RJ-2050, RJ-2140 i RJ-2150 obsługują interfejs USB, z kolei WiFi obsługują wszystkie drukarki poza RJ-2030, a łączność Bluetooth – wszystkie poza RJ-2140. Każde urządzenie dwucalowe wyposażone jest w podświetlany, monochromatyczny wyświetlacz LCD. Drukarki są kompatybilne z komputerami działającymi pod kontrolą systemu Windows oraz z urządzeniami mobilnymi z Android lub iOS. Mogą być zasilane na dwa sposoby – za pomocą będących na wyposażeniu standardowych akumulatorków Li-ion, jak również przy użyciu opcjonalnych ładowarek stacjonarnych i samochodowych.

Seria mobilnych drukarek Brother RJ jest objęta 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764