logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wywiad: Złap klienta na ulotkę

  PR 21.06.2012, przeczytano 3303 razy
ilustracjastrzałka

Wielu przedsiębiorców zajmujących się handlem zastanawia się w jaki sposób najszybciej i najskuteczniej dotrzeć do potencjalnego klienta, a przy okazji nie wydać na to bajońskiej sumy. Pomimo pojawiania się coraz to nowszych form reklamy okazuje się, że nadal jednym z lepszych pomysłów jest inwestowanie w ulotki oraz gazetki reklamowe. Więcej na ten temat dowiedzieliśmy się od Ireneusza Koniecko, Prezesa Zarządu Dystrybucji Polskiej - jednej z większej firm zajmującej się kolportażem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wywiad%3A-zlap-klienta-na-ulotke,15903,artykul.html

Dlaczego firmom opłaca się inwestować w reklamowanie swoich produktów na ulotkach?

Ireneusz Koniecko: Ulotki są jednym z najtańszych i najskuteczniejszych nośników reklamowych, a my gwarantujemy ich dotarcie do określonej grupy docelowej, wskazanej przez klienta, niezależnie od regionu Polski. Pomimo rosnącej roli Internetu nasi klienci, wśród których są największe sieci handlowe w kraju, nie zrezygnowali z formy reklamy jaką jest ulotka czy gazetka reklamowa kolportowana do euro skrzynki. Dlaczego? Ponieważ jest skuteczna.

Jakim branżom najbardziej opłaca się reklama tego typu?

IK: Moim zdaniem nie ma branży, która nie mogłaby wykorzystać do promocji swoich produktów czy usług takiego nośnika reklamowego jakim jest ulotka. Możliwości jest wiele.

Czy istnieje możliwość selekcjonowania odbiorców, żeby trafić do tych, na których najbardziej nam zależy?

IK: Pracujemy przede wszystkim dla sektora biznesowego i do takich odbiorców docieramy. Nasze usługi dedykowane są przedsiębiorstwom, firmom, instytucjom, fundacjom etc. W związku z tym, iż nie prowadzimy nadawania i przesyłania korespondencji detalicznie, możemy utrzymać ceny usług na poziomie ok. 30 procent niższym niż operator publiczny, czyli Pocztę Polską.

W jaki sposób dana firma czy instytucja może dowiedzieć się o efektach kolportażu?

IK: Korzystamy z systemu „aplikacja GPS” zainstalowanego w telefonach doręczycieli. Na każdym etapie doręczenia czy kolportażu możemy przekazać klientowi informację dotyczącą stanu jego przesyłki. Jeśli chodzi o kolportaż materiałów reklamowych, klient otrzymuje raport z kontroli przeprowadzonej w rejonach, gdzie akcja została przeprowadzona. Kontroli dokonuje niezależny kontroler Dystrybucji Polskiej. Dodatkowo w dniu po zakończeniu kolportażu, następuję tak zwana kontrola mieszana, polegająca na sprawdzeniu rejonu przez naszego kontrolera oraz przez pracownika wydelegowanego przez klienta. Dodatkową formą kontroli jest zewnętrzna kontrola audytowa.

W ilu miastach prowadzą Państwo swoją działalność?

IK: Działamy na terenie całej Polski. Rozbudowany system operacyjny, 96 oddziałów i filii, pozwala nam docierać z przekazem reklamowym klienta nie tylko do dużych miast, ale również do małych miejscowości oraz wsi. 

Do jakiej ilości osób docierają Państwa ulotki?

IK: Miesięcznie kolportujemy 120.000.000 ulotek i gazetek reklamowych. Mamy się czym chwalić – jest to najwyższy wynik w Polsce. Myślę, że nie ma w naszym kraju gospodarstwa domowego, które by nie otrzymało gazetki bądź ulotki kolportowanej przez Dystrybucję Polską.

Od ilu lat Państwa firma jest na rynku?

IK: Firma powstała w roku 2000 i przez 12 lat urosła do rangi jednego z największych niepublicznych operatorów pocztowych. W grudniu 2008 roku firma ENTERPRISE INVESTORS, jeden z najstarszych i największych funduszy inwestycyjnych w Polsce, została udziałowcem w spółce Dystrybucja Polska. Stanowi to dowód ogromnego zaufania, jakim darzy nas świat biznesu.

Czym wyróżnia się Państwa firma wśród innych, które świadczą podobne usługi?

IK: Przede wszystkich ogólnopolskim zasięgiem - taki zasięg ma tylko kilka firm - oraz kompleksowością usług dedykowanych klientowi. Pod koniec roku 2011 rozpoczęliśmy testy mające na celu budowę nowych struktur do wprowadzenia na rynek usługi adresowej. Współpracujemy z lettershopami w całej Polsce, dzięki czemu mamy możliwość pełnego konfekcjonowania przesyłek, sortowania oraz insertowania. Dodatkowo opracowaliśmy aplikację na smartfony dla naszych doręczycieli, co umożliwia klientowi obserwowanie przesyłki oraz uzyskanie raportu dotyczącego statusu doręczenia.

Źródło: ClearSense

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764