logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyższy poziom usług bankowych z Kontem 360°– nowa reklama TV

  PR 13.09.2019, przeczytano 603 razy
ilustracjastrzałka

6 września rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360°, oferowanego przez Bank Millennium. Tym razem wspólnie z Radkiem Kotarskim przeniesiemy się w piękne Karkonosze i zobaczymy spektakularny lot balonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyzszy-poziom-uslug-bankowych-z-kontem-360%C2%B0%E2%80%93-nowa-reklama-tv,383955,artykul.html

W lotach balonem wykorzystuje się różnice temperatur. Ciepłe powietrze wewnątrz balonu jest lżejsze od chłodnego na zewnątrz, dzięki czemu balon wznosi się, a pasażerowie mogą podziwiać niezwykłe widoki. Na wyższy poziom usług bankowych łatwo wznieść się otwierając Konto 360° w Banku Millennium. To nowoczesny rachunek, dzięki któremu można nie tylko wygodnie zarządzać finansami, ale np. korzystać z pomocy medycznej i technicznej w ramach atrakcyjnego pakietu assistance. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub BLIKIEM w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty ze wszystkich bankomatów. Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na numer telefonu komórkowego.

Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a produkcję zrealizował Film Reaktor. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Carat Poland.

Źródło: Bank Millenium

www.bankmillennium.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764