logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyzwalacze do lamp Fomei Digital PRO X z funkcją „podwójnych zdjęć”

  PR 08.05.2012, przeczytano 734 razy
ilustracjastrzałka

Fomei zaprezentował nowy wyzwalacz przeznaczony do bezprzewodowego wyzwalania Lamp FOMEI Digital PRO X.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyzwalacze-do-lamp-fomei-digital-pro-x-z-funkcja-podwojnych-zdjec,15460,artykul.html

Nowy wyzwalacz poza standardowym wyzwalaniem błyskowych lamp studyjnych FOMEI Digital PRO X zyskał dodatkową funkcję „Double Pictures”. Funkcja ta pozwala na odpowiednie wyzwalanie grup lamp dzięki czemu jesteśmy w stanie na dwóch kolejnych zdjęciach precyzyjnie oświetlić tło i modela. Daje to możliwość łatwego złożenia obu fotografii, przy pomocy programu PhotoShop w całość i uzyskanie „maski” do wycinania modela z tła.

Zasadę działania oraz proces obróbki przedstawia film: http://www.youtube.com/watch?v=lLFmZI9Qhbs

Nadajnik działa w częstotliwości 2,4GHz i jest kompatybilny z systemem sterowania funkcjami lamp FOMEI Digital PRO X.

Rodzina lamp FOMEI Digital PRO X jest najbardziej zaawansowaną linią błyskowych lamp studyjnych z oferty Czeskiego producenta. Zapewnia wysokie parametry, krótki czas ładowania oraz pełne bezprzewodowe sterowanie funkcjami lamp z poziomu pilota radiowego i/lub komputera PC czy MAC.

Źródło: Fomei

www.fomei.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764