logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyzwania blogerów w akcji Żywiec Zdrój Głupawka

  PR 20.05.2016, przeczytano 1705 razy
ilustracjastrzałka

23 maja rusza internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki” internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania, tzw. Głupawki pięciu youtuberom. Aktywację z digital influencerami prowadzi agencja VML Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyzwania-blogerow-w-akcji-zywiec-zdroj-glupawka,28635,artykul.html

W kampanii biorą udział: Adrianna Skon, Olsikowa, Gram Paula, Cyprian! oraz Yoczook. Każdy nominowany youtuber będzie musiał podjąć wyzwanie, pokazać swoją Głupawkę i zaproponować kolejne dla innego uczestnika. Co więcej, po wykonaniu zadania vloger zachęci swoich fanów do włączenia się do zabawy i zaproponowania kolejnych wyzwań, podczas których dostanie Głupawki.

Fani, których Głupawki zostaną wybrane do realizacji, otrzymają nagrody w postaci biletów meet&greet na YouTube MeetUp – spotkanie z największymi gwiazdami polskiej sceny YouTube. Dodatkowymi nagrodami są bluzy z logotypem „Miszczów Głupawki” i dedykacją od youtubera.

Agencja VML przygotowała także landing page zabawy: miszczeglupawki.pl

Zobacz pierwszą Głupawkę, przygotowaną przez Yoczooka:

Linia trzech produktów Głupawka wspiera rodziców w zachęcaniu dzieci do picia wody. Poza wodą źródlaną, linia obejmuje również dwa warianty smakowe, które są pomostem pomiędzy wysoko słodzonymi napojami a wodą, która powinna stanowić większość wypijanych przez dziecko płynów. Żywiec Zdrój Zwariowana Poziomka i Wyczesane Jabłko nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników i mają wyłącznie naturalne aromaty.

Na każdej butelce znajduje się skala „owocowej głupawki” podpowiadająca, w jakiej sytuacji najlepiej sprawdzi się dany wariant. Produkt dostępny jest w opakowaniach o pojemności 0,5 l, sugerowana cena wynosi 1,89 zł (woda źródlana) oraz 2,39 zł (warianty ze smakiem).

Koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii z youtuberami przygotowała agencja VML Poland.

Źródło: VML Poland

poland.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764