logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyzwanie #400gchallenge nawiązuje współpracę z europejskimi influencerami

  PR 15.12.2020, przeczytano 605 razy

Kampania Follow me to be Healthy with Europe campaign ogłosiła nawiązanie współpracy z sześciorgiem europejskich influencerów mediów społecznościowych na ostatni rok jej trwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyzwanie-400gchallenge-nawiazuje-wspolprace-z-europejskimi-influencerami,389574,artykul.html

Celem kampanii uruchomionej przez Freshfel Europe i Aprifel, współfinansowanej przez Komisję Europejską, jest zachęcenie młodych Europejczyków do zwiększenia spożycia owoców i warzyw do co najmniej 400 g dziennie, co ma ostatecznie doprowadzić do zmiany zwyczajów żywieniowych millenialsów.

Hasztag #400gChallenge stawia przed swoimi obserwatorami „wyzwanie” zachęcające do włączenia większej ilości owoców i warzyw do codziennej diety. Wyzwanie to jest promowane publikowanymi co miesiąc infografikami, podpowiedziami i materiałami wideo przygotowanymi w ciekawej i frapującej formie, wyświetlanymi we wszystkich kanałach społecznościowych kampanii i ilustrującymi korzyści zdrowotne wynikające ze spożywania owoców i warzyw.

W trakcie uroczystego uruchomienia kampanii, które miało miejsce podczas festiwalu Eurockéennes, który odbył się w lipcu 2019 r. w Belfort, wśród osób obecnych na festiwalu rozprowadzono tonę świeżych owoców i warzyw. Kampania miała być obecna również na kolejnej edycji festiwalu, w roku 2020, niestety okazało się to niemożliwe z powodu pandemii.

Mimo to kampania zorganizowana w formie pierwszej w historii inicjatywy cyfrowej może docierać do szerokiego grona odbiorców docelowych bez konieczności nawiązywania kontaktu fizycznego. Od lipca 2019 r., dzięki ogólnoeuropejskiemu zasięgowi kampanii, w mediach społecznościowych opublikowano ponad 40 milionów materiałów z nią związanych i na ostatni rok jej trwania zaplanowano kontynuowanie tej inicjatywy.

- Rok 2021 jest międzynarodowym rokiem owoców i warzyw, a zatem, jest to rok istotny dla kampanii. Fakt, że jesteśmy obecni w sieci, pozwala nam docierać do szerokiego grona odbiorców z całej Europy i zachęcić naszych obserwatorów do dołączenia do wyzwania #400gChallenge i zwiększenia w ciągu roku ilości spożywanych owoców i warzyw - powiedział Philippe Binard, delegat generalny Freshfel Europe.

Z tego względu zdecydowano się wzmocnić sieciowy wymiar kampanii, poszerzając grono współpracowników online. W roku 2021 w promowanie kampanii włączy się siódemka najbardziej liczących się, europejskich influencerów mediów społecznościowych, w tym Carlos Rios z Hiszpanii, Denise Schuster z Niemiec, Luisa Ambrosini z Włoch, lifemanagerka z Polski oraz Clemfoodie i Gaëlle Prudencio z Francji. Nazwiska pozostałych influencerów, z którymi nawiązano współpracę, zostaną ogłoszone w 2021 roku.

- Współpraca z influencerami ma pokazać, że wzbogacenie codziennej diety o większą ilość spożywanych owoców i warzyw jest nie tylko zdrowe, ale i pyszne, proste i może być inspiracją do poszukiwania nowych pomysłów na posiłki z owoców i warzyw. „Współpraca z influencerami europejskimi to doskonały sposób na upowszechnienie naszej misji poza naszymi granicami. Dzięki niej jesteśmy w stanie dotrzeć do różnych społeczności, nawet do młodych ludzi, którzy w innych okolicznościach nie zwróciliby uwagi na kwestie zdrowia i właściwego odżywiania - powiedziała Mathilde Fléchard, dyrektor ds. projektów europejskich z ramienia Aprifel. Mimo że zwiększenie aktywności w sieci przyniosło nadspodziewanie dobre wyniki, kampania ma nadzieję na udział w imprezach, które zaczną być ponownie organizowane, jak tylko sytuacja epidemiczna ulegnie poprawie.

Statystyki europejskie pokazują, że co piąta osoba dorosła cierpi na otyłość, szacuje się, że do roku 2030 otyłość dotknie ponad 50% populacji europejskiej. Według danych Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) „owoce i warzywa stanowią istotny element zdrowej diety” [1]. Z tego względu WHO zaleca spożywanie co najmniej 400 g owoców i warzyw dziennie. Obecnie poziomy spożycia owoców i warzyw w większości państw członkowskich UE kształtują się znacznie poniżej tego celu i tylko 14% populacji europejskiej przestrzega zaleceń w tym zakresie.

Niskie pożycie owoców i warzyw obserwuje się zwłaszcza w grupie osób od 18 do 30 roku życia. Z tego właśnie względu ta grupa wiekowa jest grupą docelową tej ogólnoeuropejskiej kampanii na rzecz szerzenia świadomości.

Źródło: Follow me to be Healthy with Europe campaign

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764