logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyzwanie Activii i noworoczne aspiracje

  PR 18.01.2017, przeczytano 1594 razy
ilustracjastrzałka

Nowy rok dla wielu z nas kojarzy się z nowymi postanowieniami. Dlatego Activia zachęca konsumentki do realizacji swoich aspiracji i planów. Noworoczna kampania promocyjna marki opiera się na kontynuacji współpracy z Olgą Kozierowską, a także na znanej konsumentom z ubiegłych edycji aktywacji „Podejmij Wyzwanie Activii – satysfakcja lub zwrot pieniędzy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyzwanie-activii-i-noworoczne-aspiracje,31122,artykul.html

Jakie są sposoby na określanie celów i jak działać, by je zrealizować?

Olga Kozierowska, założycielka organizacji Sukces Pisany Szminką, opowiada o tym w serii czterech krótkich filmów. Tematy kolejnych odcinków to: planowanie noworocznych aspiracji, proste kroki do sukcesu, sztuka motywacji oraz życie InSync. Te cenne wskazówki pomogą w osiągnięciu sukcesu osobom chcącym realizować swoje plany i marzenia. Wszystkie odcinki można już obejrzeć na kanale YouTube marki, a także na portalu kobieta.onet.pl.

Współpraca z Olgą Kozierowską to kontynuacja kampanii Activii Live InSync, której celem jest wzmacnianie wiary kobiet we własny potencjał i możliwości. Kampanię wspiera także nowy spot reklamowy.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom. Za koncept kreatywny i realizację działań w Internecie odpowiada agencja VML, a reklamę agencja Y&R.

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764