logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

  PR 11.07.2019, przeczytano 1022 razy
ilustracjastrzałka

W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyzwanie-smaku-pepsi-%E2%80%93-gorace-weekendy-pelne-smaku-i-dobrej-zabawy,383201,artykul.html

Już od 7 lat podczas letnich spotkań goście mają okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który im bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Dla organizatorów niezwykle ważna jest obiektywność procesu testowania smaku, by wszyscy chętni kierowali się wyłącznie swoim smakiem.

– Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, która na stałe wpisała się w kalendarz letnich wydarzeń w naszym kraju. W tym roku również odwiedzimy wybrane polskie miasta, gdzie zachęcać będziemy uczestników do testowania swoich preferencji smakowych i podjęcia wyzwania smaku – powiedziała Maria Skurewicz, Junior Brand Manager Pepsi. – Pomogą nam w tym znani influencerzy, którzy podczas weekendowych spotkań zaproszą uczestników do Stołu Pepsi, przy którym zaprezentują swoje autorskie dania, a także odpowiedzą na wyzwania i pytania od uczestników. Jak co roku gwarantujemy świetną zabawę i dużo pozytywnych emocji – dodała.

Wyzwanie Smaku Pepsi zawita do sześciu polskich miast: Chorzowa/Katowic (20-21.07.2019), Gdańska (27-28.07.2019), Krakowa (03-04.08.2019), Szczecina (9-11.08.2019), Poznania (17-18.08.2019) oraz Lublina (31.08-01.09.2019). Poza Wyzwaniem Smaku Pepsi na wydarzeniu odbywać się będzie zlot foodtrucków FeelGoodFood. W Warszawie zaplanowane jest wydarzenie specjalne, które odbędzie się 20-21 lipca na Bulwarach Wiślanych.

Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wydarzeń Wyzwania Smaku Pepsi 2019 wraz z proponowanymi atrakcjami i uczestniczących w nich influencerów będą regularnie publikowane na fanpage’u Pepsi na Facebooku oraz w wybranych mediach przed każdym weekendowym spotkaniem.

Silne wsparcie marketingowe

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 roku. Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy, reklamę w TV, promocję online w mediach społecznościowych oraz serwisach wideo, a także na nośnikach zewnętrznych. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.

Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja Artegence, a za zakup mediów Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764