logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyzwanie Smaku Pepsi – gorące weekendy pełne smaku i dobrej zabawy

  PR 11.07.2019, przeczytano 246 razy
ilustracjastrzałka

W ramach siódmej już edycji Wyzwania Smaku Pepsi, cyklu weekendowych letnich wydarzeń, uczestnicy będą mogli dokonać wyboru preferowanego napoju typu cola, cieszyć się jedzeniem serwowanym przez foodtrucki FeelGoodFood, a także dobrze się bawić, korzystając z atrakcji przygotowanych przez organizatorów. Wśród nich będzie możliwość spotkania popularnych influencerów: Lary Gessler, Marty Wierzbickiej, Adama Wiejaka oraz Jakoba Kosela. Cykl weekendów pełnych smaku i zabawy rozpocznie się już 20-21 lipca 2019 roku od wydarzenia w chorzowskim Parku Śląskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyzwanie-smaku-pepsi-%E2%80%93-gorace-weekendy-pelne-smaku-i-dobrej-zabawy,383201,artykul.html

Już od 7 lat podczas letnich spotkań goście mają okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który im bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach. Uczestnik wyzwania nie wie, który napój znajduje się w którym kubku, więc w swoim wyborze kieruje się wyłącznie smakiem. Dla organizatorów niezwykle ważna jest obiektywność procesu testowania smaku, by wszyscy chętni kierowali się wyłącznie swoim smakiem.

– Wyzwanie Smaku Pepsi to akcja, która na stałe wpisała się w kalendarz letnich wydarzeń w naszym kraju. W tym roku również odwiedzimy wybrane polskie miasta, gdzie zachęcać będziemy uczestników do testowania swoich preferencji smakowych i podjęcia wyzwania smaku – powiedziała Maria Skurewicz, Junior Brand Manager Pepsi. – Pomogą nam w tym znani influencerzy, którzy podczas weekendowych spotkań zaproszą uczestników do Stołu Pepsi, przy którym zaprezentują swoje autorskie dania, a także odpowiedzą na wyzwania i pytania od uczestników. Jak co roku gwarantujemy świetną zabawę i dużo pozytywnych emocji – dodała.

Wyzwanie Smaku Pepsi zawita do sześciu polskich miast: Chorzowa/Katowic (20-21.07.2019), Gdańska (27-28.07.2019), Krakowa (03-04.08.2019), Szczecina (9-11.08.2019), Poznania (17-18.08.2019) oraz Lublina (31.08-01.09.2019). Poza Wyzwaniem Smaku Pepsi na wydarzeniu odbywać się będzie zlot foodtrucków FeelGoodFood. W Warszawie zaplanowane jest wydarzenie specjalne, które odbędzie się 20-21 lipca na Bulwarach Wiślanych.

Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych wydarzeń Wyzwania Smaku Pepsi 2019 wraz z proponowanymi atrakcjami i uczestniczących w nich influencerów będą regularnie publikowane na fanpage’u Pepsi na Facebooku oraz w wybranych mediach przed każdym weekendowym spotkaniem.

Silne wsparcie marketingowe

Tegoroczne Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która ruszyła 17 czerwca 2019 roku. Obejmuje ona m. in. nowy 15” i 30” spot reklamowy, reklamę w TV, promocję online w mediach społecznościowych oraz serwisach wideo, a także na nośnikach zewnętrznych. Kampanię wspierać ponadto będą działania zaproszonych do akcji partnerów, którzy wykorzystają swoje kanały społecznościowe do zapraszania fanów do udziału w letnich wydarzeniach. Kampania obejmuje również działania PR.

Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w Internecie odpowiada Agencja Artegence, a za zakup mediów Media Direction. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764