logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia kadrowe w agencji Węc PR

  PR 24.07.2020, przeczytano 596 razy
ilustracja

Agencja WĘC PR po niedawnym ogłoszeniu trzech wewnętrznych awansów prezentuje nowych pracowników. W ostatnich miesiącach szeregi agencji zasilili Katarzyna Pilawa oraz Krzysztof Rupar, którzy objęli kolejno stanowiska PR Managera i Communication Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-kadrowe-w-agencji-wec-pr,387886,artykul.html

Katarzyna Pilawa jest pierwszym z nowych wzmocnień agencji WĘC PR. Dołączyła do zespołu w lutym tego roku i objęła stanowisko PR Managera. Koordynuje działania dla takich klientów, jak FIXIT, ADATA, Xerox oraz PLAY. Wcześniej przez blisko 3 lata zajmowała się Public Relations oraz marketingiem dla ESET Polska w firmie DAGMA, będącej dystrybutorem programu antywirusowego ESET. Poprzednie doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. jako dziennikarz portalu Silesion.pl, stażysta Faktów TVN, researcher katowickiego oddziału TVN24, a także jako community designer w SPINDIGITAL.PRO oraz PR Specialist w Kobold Public Relations. Z wykształcenia jest politologiem oraz magistrem Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyła także podyplomowe studia Public Relations - nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym im. Karola Adamieckiego w Katowicach.

W lipcu szeregi krakowskiej agencji zasilił z kolei Krzysztof Rupar, który objął nowo utworzone stanowisko Communication Managera. W WĘC PR jest odpowiedzialny za koordynowanie działań dla Acer Polska, łącząc obowiązki z zakresu Public Relations oraz Digitalu. Jest absolwentem studiów politologiczno-dziennikarskich, a także podyplomowych z zakresu Public Relations i E-marketingu. Posiada blisko 12-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT jako specjalista ds. Public Relations. Pracował najpierw w agencji PR Solutions, następnie przez 9 lat w firmie Veracomp. Przez ostatnie ponad półtorej roku zajmował się zagadnieniami z zakresu komunikacji i e-marketingu w branży wydawniczej.

Źródło: WĘC Public Relations

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764