logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia kadrowe w agencji Węc PR

  PR 24.07.2020, przeczytano 823 razy
ilustracja

Agencja WĘC PR po niedawnym ogłoszeniu trzech wewnętrznych awansów prezentuje nowych pracowników. W ostatnich miesiącach szeregi agencji zasilili Katarzyna Pilawa oraz Krzysztof Rupar, którzy objęli kolejno stanowiska PR Managera i Communication Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-kadrowe-w-agencji-wec-pr,387886,artykul.html

Katarzyna Pilawa jest pierwszym z nowych wzmocnień agencji WĘC PR. Dołączyła do zespołu w lutym tego roku i objęła stanowisko PR Managera. Koordynuje działania dla takich klientów, jak FIXIT, ADATA, Xerox oraz PLAY. Wcześniej przez blisko 3 lata zajmowała się Public Relations oraz marketingiem dla ESET Polska w firmie DAGMA, będącej dystrybutorem programu antywirusowego ESET. Poprzednie doświadczenia zawodowe zdobywała m.in. jako dziennikarz portalu Silesion.pl, stażysta Faktów TVN, researcher katowickiego oddziału TVN24, a także jako community designer w SPINDIGITAL.PRO oraz PR Specialist w Kobold Public Relations. Z wykształcenia jest politologiem oraz magistrem Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Ukończyła także podyplomowe studia Public Relations - nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym im. Karola Adamieckiego w Katowicach.

W lipcu szeregi krakowskiej agencji zasilił z kolei Krzysztof Rupar, który objął nowo utworzone stanowisko Communication Managera. W WĘC PR jest odpowiedzialny za koordynowanie działań dla Acer Polska, łącząc obowiązki z zakresu Public Relations oraz Digitalu. Jest absolwentem studiów politologiczno-dziennikarskich, a także podyplomowych z zakresu Public Relations i E-marketingu. Posiada blisko 12-letnie doświadczenie zawodowe w branży IT jako specjalista ds. Public Relations. Pracował najpierw w agencji PR Solutions, następnie przez 9 lat w firmie Veracomp. Przez ostatnie ponad półtorej roku zajmował się zagadnieniami z zakresu komunikacji i e-marketingu w branży wydawniczej.

Źródło: WĘC Public Relations

www.wec24.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764