logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w dziale Tech&Consumer w Komunikacja Plus PR

  PR 13.01.2022, przeczytano 446 razy

Dział Tech&Consumer jest częścią agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Zespół, zarządzany przez Marcina Kuchno, jest odpowiedzialny za rozwój obszaru PRu produktowego w agencji. Oferta obejmuje m.in. Brand PR, B2C – obszar konsumencki, influencer marketing czy działania contentowe takie jak produkcja podcastów. Wśród klientów działu Tech&Consumer są m.in. Canon, Somfy, SGI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-dziale-techandconsumer-w-komunikacja-plus-pr,394378,artykul.html

Miniony rok był czasem intensywnego rozwoju specjalizacji związanej z PR-em produktowym w naszej grupie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy udało się nam zrealizować szereg projektów z pogranicza Brand PR-u, influencer marketingu i content marketingu. Nie byłoby to możliwe bez szerokich wzmocnień kadrowych, które mamy przyjemność ogłosić. Dzięki rozbudowanemu zespołowi Tech&Consumer jesteśmy w stanie dostarczać naszym obecnym oraz przyszłym klientom szerokie portfolio usług z obszaru komunikacji produktowej – Marcin Kuchno, Head of Tech&Consumer w agencji Komunikacja Plus PR.

Wzmocnienia w dziale Tech & Consumer

W ramach dynamicznego rozwoju, zespół Tech&Consumer w agencji Komunikacja Plus PR powiększył się o nowych specjalistów.

Hubert Rączkowski objął stanowisko PR Managera i odpowiada za obsługę klientów strategicznych oraz wsparcie w obszarze działań new business. Z branżą PR związany jest od 2011 roku. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze PR korporacyjnego i produktowego, które zdobywał pracując w czołowych agencjach w kraju.

Anna Sikorska, PR Consultant, realizuje projekty z obszaru influencer marketingu oraz wspiera zespół Tech&Consumer m.in. w codziennej komunikacji dla Canon Polska. Z branżą PR jest związana od 2018 roku. Specjalizuje się w PR produktowym, influencer marketingu, media relations oraz PR publicznym.

Dominika Durska, Junior PR Consultant, wspiera zespół w codziennych działaniach operacyjnych. Zawodową przygodę z branżą komunikacyjną rozpoczynała od staży w agencjach PRowych, a następnie jako Junior PR Account Executive, współpracowała z klientami z branży fintech.

Do zespołu Marcina Kuchno dołączyła również Patrycja Czekaj, PR Consultant, poprzednio związana z działem Corporate w K+PR. W dziale Tech&Consumer Czekaj odpowieda za dbanie o Brand PR i komunikację produktową klientów z branży technologii smart home, produkcji telewizyjnych i promocji seriali oraz spółki deweloperskiej.

Źródło: Komunikacja+PR

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764