logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w dziale Tech&Consumer w Komunikacja Plus PR

  PR 13.01.2022, przeczytano 135 razy

Dział Tech&Consumer jest częścią agencji Komunikacja Plus PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Zespół, zarządzany przez Marcina Kuchno, jest odpowiedzialny za rozwój obszaru PRu produktowego w agencji. Oferta obejmuje m.in. Brand PR, B2C – obszar konsumencki, influencer marketing czy działania contentowe takie jak produkcja podcastów. Wśród klientów działu Tech&Consumer są m.in. Canon, Somfy, SGI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-dziale-techandconsumer-w-komunikacja-plus-pr,394378,artykul.html

Miniony rok był czasem intensywnego rozwoju specjalizacji związanej z PR-em produktowym w naszej grupie. W ciągu ostatnich 12 miesięcy udało się nam zrealizować szereg projektów z pogranicza Brand PR-u, influencer marketingu i content marketingu. Nie byłoby to możliwe bez szerokich wzmocnień kadrowych, które mamy przyjemność ogłosić. Dzięki rozbudowanemu zespołowi Tech&Consumer jesteśmy w stanie dostarczać naszym obecnym oraz przyszłym klientom szerokie portfolio usług z obszaru komunikacji produktowej – Marcin Kuchno, Head of Tech&Consumer w agencji Komunikacja Plus PR.

Wzmocnienia w dziale Tech & Consumer

W ramach dynamicznego rozwoju, zespół Tech&Consumer w agencji Komunikacja Plus PR powiększył się o nowych specjalistów.

Hubert Rączkowski objął stanowisko PR Managera i odpowiada za obsługę klientów strategicznych oraz wsparcie w obszarze działań new business. Z branżą PR związany jest od 2011 roku. Posiada bogate doświadczenie zarówno w obszarze PR korporacyjnego i produktowego, które zdobywał pracując w czołowych agencjach w kraju.

Anna Sikorska, PR Consultant, realizuje projekty z obszaru influencer marketingu oraz wspiera zespół Tech&Consumer m.in. w codziennej komunikacji dla Canon Polska. Z branżą PR jest związana od 2018 roku. Specjalizuje się w PR produktowym, influencer marketingu, media relations oraz PR publicznym.

Dominika Durska, Junior PR Consultant, wspiera zespół w codziennych działaniach operacyjnych. Zawodową przygodę z branżą komunikacyjną rozpoczynała od staży w agencjach PRowych, a następnie jako Junior PR Account Executive, współpracowała z klientami z branży fintech.

Do zespołu Marcina Kuchno dołączyła również Patrycja Czekaj, PR Consultant, poprzednio związana z działem Corporate w K+PR. W dziale Tech&Consumer Czekaj odpowieda za dbanie o Brand PR i komunikację produktową klientów z branży technologii smart home, produkcji telewizyjnych i promocji seriali oraz spółki deweloperskiej.

Źródło: Komunikacja+PR

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konica Minolta Accuriojet KM-1e i Motioncutter
Wzór z marokańskiego dywanu, motyw z obrazu Jacksona Pollocka albo z portugalskich płytek azulejo, skomplikowane wybrzeże Chile, kunsztowna łowicka wycinanka – już samo ich nadrukowanie brzmi jak zadanie dość karkołomne. Tymczasem duet od Konica Minolta w postaci AccurioJet KM-1e i MotionCutter pozwala nie tylko na ich precyzyjne wydrukowanie, ale i wycięcie w doskonałej jakości...
Nowa Head of Social Media Project Management w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję Social Media Managera w Valkea, awansowała na stanowisko Head of Social Media Project Management. Joanna w ramach swoich nowych obowiązków – poza prowadzeniem projektów dla kluczowych klientów agencji – będzie również odpowiedzialna za zarządzanie zespołem osób obsługujących projekty w...
Matteo Berrettini w tenisowej drużynie Asics
Matteo Berrettini dołączył do tenisowej drużyny gwiazd, w której jest już między innymi Iga Świątek. Włoch wzmocnił portfolio ambasadorów marki ASICS i w tym sezonie będzie występować w modelu GEL-RESOLUTION 8.
Volkswagen Financial Services – lider nowoczesnej mobilności w Polsce – powierzył działania w zakresie Public Relations agencji dfusion communication. Agencję wybrano w drodze przetargu.
Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską
Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764