logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w Grupie Komunikacja Plus

  PR 10.05.2021, przeczytano 664 razy
ilustracja

Z początkiem kwietnia Anna Simon (Drewniak) została nowym Managing Director Komunikcji+PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Simon jest odpowiedzialna za  bieżące zarządzanie i rozwój trzech obszarów merytorycznych agencji: komunikacji korporacyjnej, Social Media i Tech&Consumer. Anna Knowska, wcześniej zarządzająca pionem PR w grupie, awansowała na Group Consulting Director i zajmie się m.in. standardami Client Services oraz opieką nad strategicznymi projektami zintegrowanymi GK+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-grupie-komunikacja-plus,391386,artykul.html

Anna Simon jest związana z branżą public relations od 14 lat. Od listopada 2016 roku w Havas PR Warsaw odpowiadała za rozwój kompetencji komunikacji korporacyjnej, CSR i edukacji. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Odpowiadała za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów. Współpracowała m.in. z firmami takimi jak: Orange Polska, Fundacją Orange, Ikea Retail, Ingka Centres, BMW Group Polska, Allegro, AVIVA, Santander Bank. Pracę w agencji łączy z aktywnością naukową w Szkole Głównej Handlowej.

Anna Knowska z Grupą Komunikacja Plus jest związana od 8 lat. W tym czasie m.in.: budowała i nadzorowała pracę zespołów PR, które w ciągu minionych 4 lat zdobyły 25 statuetek w konkursie Złote Spinacze, a w 2020 roku Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w konkursie”. Ekspert w obszarze komunikacji korporacyjnej, medialnej, kryzysowej. Doradzała kluczowym klientom agencji, m.in. Amazon Fulfillment, Globalworth, Kraft Heinz, Selena FM czy spółki z Grupy Tauron. W nowej roli będzie odpowiedzialna m.in. za spójne standardy Client Services na poziomie grupy, opiekę nad realizacją kluczowych projektów zintegrowanych, a także doradztwo komunikacyjne strategicznym klientom GK+.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764