logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w Grupie Komunikacja Plus

  PR 10.05.2021, przeczytano 697 razy
ilustracja

Z początkiem kwietnia Anna Simon (Drewniak) została nowym Managing Director Komunikcji+PR, wchodzącej w skład Grupy Komunikacja Plus. Simon jest odpowiedzialna za  bieżące zarządzanie i rozwój trzech obszarów merytorycznych agencji: komunikacji korporacyjnej, Social Media i Tech&Consumer. Anna Knowska, wcześniej zarządzająca pionem PR w grupie, awansowała na Group Consulting Director i zajmie się m.in. standardami Client Services oraz opieką nad strategicznymi projektami zintegrowanymi GK+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-grupie-komunikacja-plus,391386,artykul.html

Anna Simon jest związana z branżą public relations od 14 lat. Od listopada 2016 roku w Havas PR Warsaw odpowiadała za rozwój kompetencji komunikacji korporacyjnej, CSR i edukacji. Specjalizuje się w strategicznym doradztwie wizerunkowym, PR korporacyjnym, realizacji projektów z obszaru społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Odpowiadała za opracowanie i wdrażanie strategii komunikacji dla największych marek z sektora retail, telekomunikacji, finansów. Współpracowała m.in. z firmami takimi jak: Orange Polska, Fundacją Orange, Ikea Retail, Ingka Centres, BMW Group Polska, Allegro, AVIVA, Santander Bank. Pracę w agencji łączy z aktywnością naukową w Szkole Głównej Handlowej.

Anna Knowska z Grupą Komunikacja Plus jest związana od 8 lat. W tym czasie m.in.: budowała i nadzorowała pracę zespołów PR, które w ciągu minionych 4 lat zdobyły 25 statuetek w konkursie Złote Spinacze, a w 2020 roku Tytanowego Spinacza dla „Najlepszego w konkursie”. Ekspert w obszarze komunikacji korporacyjnej, medialnej, kryzysowej. Doradzała kluczowym klientom agencji, m.in. Amazon Fulfillment, Globalworth, Kraft Heinz, Selena FM czy spółki z Grupy Tauron. W nowej roli będzie odpowiedzialna m.in. za spójne standardy Client Services na poziomie grupy, opiekę nad realizacją kluczowych projektów zintegrowanych, a także doradztwo komunikacyjne strategicznym klientom GK+.

ilustracjastrzałka

Źródło: Grupa Komunikacja Plus

www.komunikacjaplus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764