logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w Stratosferze

  PR 12.09.2019, przeczytano 1408 razy
Zofia Smełka – Leszczyńska

Stratosfera – jedna z pierwszych firm konsultingowych marketingu strategicznego w Polsce, od maja 2018 funkcjonująca w strukturze Brand New Galaxy – rozwija zespół międzynarodowych ekspertów na kluczowych rynkach. Do spółki dołączyli Jane Beaton, Irina Poznysheva oraz Jing Li, którzy kolejno zajmą się rozwojem biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach. W Polsce zespół Stratosfery został wsparty przez Marcina Kołczyńskigo oraz Zofię Smełkę – Leszczyńską, którzy kompetencje strategiczne spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-stratosferze,383944,artykul.html

- W ciągu ostatniego roku projekty realizowane przez Stratosferę dotyczyły w dużej mierze konsultingu biznesowego w obszarze marketingu, dlatego zależało nam na wzmocnieniu zespołu w tym zakresie. Jednocześnie każda strategia jest tak dobra jak jej wdrożenie, dlatego dążymy do tego, żeby naszych klientów wspierać na etapie implementacji wypracowanej strategii i upewniać się, że projekty opakowań, usług czy komunikacji maksymalnie wyrażają wytyczne strategiczne – komentuje Monika Kowalewska, Managing Director Stratosfery.

Za rozwój biznesu Stratosfery na kolejnych rynkach odpowiadać będą:

Jane Beaton – business director UK / strategy consultant

Jane Beaton pracuje w Londynie, specjalizuje się w jakościowych badaniach konsumenckich oraz strategiach marki. Ponad 20 lat doświadczenia pozyskała pracując w Added Value. Jest psycholożką, w wolnym czasie zajmuje się miksologią.

Irina Poznysheva – business director Russia / strategy consultant

Irina Poznysheva pracuje w Moskwie, specjalizuje się w badaniach jakościowych i analizach kulturowych. Jest doktorem ekonomii, a dodatkowo ukończyła studia z zakresu marketingu oraz psychologii. Irina ma ponad 15 lat doświadczenia w strategii marki, pracowała w Y&R oraz Added Value.  

Jing Li – business director China / strategy consultant

Jing pracuje w Szanghaju, specjalizuje się w strategii marki i komunikacji. Jing ma 15 lat doświadczenia w strategii w największych agencjach reklamowych - TBWA, Ogilvy, BBDO, Publicis, Saatchi&Saatchi i Lowe.

Do warszawskiego zespołu dołączyli:

Marcin Kołczyński – business strategy consultant

Marcin Kołczyński ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Pracował w rolach strategicznych dla dużych operatorów telekomunikacyjnych i jako doradca biznesowy. Jego główne obszary specjalizacji to opracowywanie cyfrowych modeli biznesowych, identyfikacja nowych atrakcyjnych rynków, produktów i usług, analiza potrzeb klientów oraz opracowywanie misji i wizji firmy.

ilustracjastrzałka

Zofia Smełka – Leszczyńska – strategy consultant

Zosfia Smełka - Leszczyńska jest psycholożką, kulturoznawczynią, doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej UW i absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Service Design. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach Team One, G7, McCann, Havas i K2.

Źródło: Brand New Galaxy

BNG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify powołuje Radę Wydawców - News Accelerator Publisher Council
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła utworzenie News Accelerator Publisher Council, nowej inicjatywy mającej na celu pogłębienie zaangażowania i transparentności między DV a wiodącymi podmiotami informacyjnymi (koncernami mediowymi). Rada stanowi kolejny krok w ewolucji programu News Accelerator DV,...
Lokalne zakupy w kampanii edukacyjnej „Polski Talerz Przyszłości”
Kampania „Polski Talerz Przyszłości”, której inicjatorem i pomysłodawcą jest Instytutu Strategii Żywnościowych „Grunt” ma na celu edukację Polek i Polaków o potrzebie stworzenia zrównoważonego i bezpiecznego systemu żywnościowego w kraju. O tym, co i jak możemy naprawić, opowiadają w spocie kampanii: Marta Manowska – ambasadorka kampanii, oraz Damian Micyk –...
IKEA dla Firm otworzyła showroom w biurowcach .KTW
W katowickim kompleksie .KTW dostępna jest nowa przestrzeń stworzona z myślą o firmach – showroom IKEA prezentujący linię biznesową. To unikatowe miejsce, w którym najemcy i klienci mogą na żywo przetestować rozwiązania z oferty IKEA dla Firm, zaprojektowane z myślą o nowoczesnych modelach pracy i zmieniających się potrzebach organizacji. Jak wynika z danych...
Rysowanie na tablecie Huawei MatePad Pro 12.2
Huawei CBG Polska wprowadza na rynek najnowszą generację flagowych tabletów - HUAWEI MatePad Pro 12.2” 2025. Dzięki akcesoriom dołączonym w zestawie: klawiaturze, rysikowi i myszce bezprzewodowej, sprzęt ten zapewnia wręcz laptopową funkcjonalność. Matowy wyświetlacz Tandem OLED PaperMatte zapewnia precyzję pisania i rysowania niczym na papierze, a także umożliwia...
Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764