logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w Stratosferze

  PR 12.09.2019, przeczytano 1309 razy
Zofia Smełka – Leszczyńska

Stratosfera – jedna z pierwszych firm konsultingowych marketingu strategicznego w Polsce, od maja 2018 funkcjonująca w strukturze Brand New Galaxy – rozwija zespół międzynarodowych ekspertów na kluczowych rynkach. Do spółki dołączyli Jane Beaton, Irina Poznysheva oraz Jing Li, którzy kolejno zajmą się rozwojem biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach. W Polsce zespół Stratosfery został wsparty przez Marcina Kołczyńskigo oraz Zofię Smełkę – Leszczyńską, którzy kompetencje strategiczne spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-stratosferze,383944,artykul.html

- W ciągu ostatniego roku projekty realizowane przez Stratosferę dotyczyły w dużej mierze konsultingu biznesowego w obszarze marketingu, dlatego zależało nam na wzmocnieniu zespołu w tym zakresie. Jednocześnie każda strategia jest tak dobra jak jej wdrożenie, dlatego dążymy do tego, żeby naszych klientów wspierać na etapie implementacji wypracowanej strategii i upewniać się, że projekty opakowań, usług czy komunikacji maksymalnie wyrażają wytyczne strategiczne – komentuje Monika Kowalewska, Managing Director Stratosfery.

Za rozwój biznesu Stratosfery na kolejnych rynkach odpowiadać będą:

Jane Beaton – business director UK / strategy consultant

Jane Beaton pracuje w Londynie, specjalizuje się w jakościowych badaniach konsumenckich oraz strategiach marki. Ponad 20 lat doświadczenia pozyskała pracując w Added Value. Jest psycholożką, w wolnym czasie zajmuje się miksologią.

Irina Poznysheva – business director Russia / strategy consultant

Irina Poznysheva pracuje w Moskwie, specjalizuje się w badaniach jakościowych i analizach kulturowych. Jest doktorem ekonomii, a dodatkowo ukończyła studia z zakresu marketingu oraz psychologii. Irina ma ponad 15 lat doświadczenia w strategii marki, pracowała w Y&R oraz Added Value.  

Jing Li – business director China / strategy consultant

Jing pracuje w Szanghaju, specjalizuje się w strategii marki i komunikacji. Jing ma 15 lat doświadczenia w strategii w największych agencjach reklamowych - TBWA, Ogilvy, BBDO, Publicis, Saatchi&Saatchi i Lowe.

Do warszawskiego zespołu dołączyli:

Marcin Kołczyński – business strategy consultant

Marcin Kołczyński ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Pracował w rolach strategicznych dla dużych operatorów telekomunikacyjnych i jako doradca biznesowy. Jego główne obszary specjalizacji to opracowywanie cyfrowych modeli biznesowych, identyfikacja nowych atrakcyjnych rynków, produktów i usług, analiza potrzeb klientów oraz opracowywanie misji i wizji firmy.

ilustracjastrzałka

Zofia Smełka – Leszczyńska – strategy consultant

Zosfia Smełka - Leszczyńska jest psycholożką, kulturoznawczynią, doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej UW i absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Service Design. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach Team One, G7, McCann, Havas i K2.

Źródło: Brand New Galaxy

BNG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764