logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w Stratosferze

  PR 12.09.2019, przeczytano 526 razy
Zofia Smełka – Leszczyńska

Stratosfera – jedna z pierwszych firm konsultingowych marketingu strategicznego w Polsce, od maja 2018 funkcjonująca w strukturze Brand New Galaxy – rozwija zespół międzynarodowych ekspertów na kluczowych rynkach. Do spółki dołączyli Jane Beaton, Irina Poznysheva oraz Jing Li, którzy kolejno zajmą się rozwojem biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach. W Polsce zespół Stratosfery został wsparty przez Marcina Kołczyńskigo oraz Zofię Smełkę – Leszczyńską, którzy kompetencje strategiczne spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-stratosferze,383944,artykul.html

- W ciągu ostatniego roku projekty realizowane przez Stratosferę dotyczyły w dużej mierze konsultingu biznesowego w obszarze marketingu, dlatego zależało nam na wzmocnieniu zespołu w tym zakresie. Jednocześnie każda strategia jest tak dobra jak jej wdrożenie, dlatego dążymy do tego, żeby naszych klientów wspierać na etapie implementacji wypracowanej strategii i upewniać się, że projekty opakowań, usług czy komunikacji maksymalnie wyrażają wytyczne strategiczne – komentuje Monika Kowalewska, Managing Director Stratosfery.

Za rozwój biznesu Stratosfery na kolejnych rynkach odpowiadać będą:

Jane Beaton – business director UK / strategy consultant

Jane Beaton pracuje w Londynie, specjalizuje się w jakościowych badaniach konsumenckich oraz strategiach marki. Ponad 20 lat doświadczenia pozyskała pracując w Added Value. Jest psycholożką, w wolnym czasie zajmuje się miksologią.

Irina Poznysheva – business director Russia / strategy consultant

Irina Poznysheva pracuje w Moskwie, specjalizuje się w badaniach jakościowych i analizach kulturowych. Jest doktorem ekonomii, a dodatkowo ukończyła studia z zakresu marketingu oraz psychologii. Irina ma ponad 15 lat doświadczenia w strategii marki, pracowała w Y&R oraz Added Value.  

Jing Li – business director China / strategy consultant

Jing pracuje w Szanghaju, specjalizuje się w strategii marki i komunikacji. Jing ma 15 lat doświadczenia w strategii w największych agencjach reklamowych - TBWA, Ogilvy, BBDO, Publicis, Saatchi&Saatchi i Lowe.

Do warszawskiego zespołu dołączyli:

Marcin Kołczyński – business strategy consultant

Marcin Kołczyński ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Pracował w rolach strategicznych dla dużych operatorów telekomunikacyjnych i jako doradca biznesowy. Jego główne obszary specjalizacji to opracowywanie cyfrowych modeli biznesowych, identyfikacja nowych atrakcyjnych rynków, produktów i usług, analiza potrzeb klientów oraz opracowywanie misji i wizji firmy.

ilustracjastrzałka

Zofia Smełka – Leszczyńska – strategy consultant

Zosfia Smełka - Leszczyńska jest psycholożką, kulturoznawczynią, doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej UW i absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Service Design. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach Team One, G7, McCann, Havas i K2.

Źródło: Brand New Galaxy

BNG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niepodległa - Kronika życzliwości w czasach kryzysu
Biuro Programu „Niepodległa” uruchamia nowy projekt zapraszający Polaków do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami z czasów epidemii koronawirusa, które pokazują, że działając razem możemy przezwyciężyć wszystkie przeciwności. Każdy, kto spotkał się z życzliwością, z inicjatywami zachęcającymi innych do okazania dobroci serca lub sam...
Polska branża PR wyznaczyła własne standardy etyczne
Związek Firm Public Relations przyjął podczas ostatniego walnego zgromadzenia członków tekst jednolity Kodeksu Dobrych Praktyk. Wypracowano go w ramach oddolnej inicjatywy agencji członkowskich związku, reprezentującego wiodące na polskim rynku firmy PR. Kodeks stanowi wyznacznik standardów postępowania i norm etycznych. Dokument, będący formą samoregulacji branżowej, proponuje...
#Tarczaniestarcza - branża spotkań nad przepaścią
#TarczaNieStarcza - branża spotkań nad przepaścią. Komentarz dr. Krzysztofa Celucha, prorektora Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula,  właściciela Celuch Consulting.
Światła na miasta: jak energia buduje aglomeracje
W sobotę 28 marca o godz. 20:30 odbędzie się 13. edycja międzynarodowej akcji „Godzina dla Ziemi” zapoczątkowanej przez fundację World Wide Fund for Nature. Jej celem jest zachęcenie ludzi do oszczędzania energii oraz skłonienie do refleksji nad zmianami klimatycznymi. W ubiegłym roku w inicjatywie wzięło udział 187 państw, w tym Polska. W ciemnościach na...
Godzina dla Ziemi WWF - #zostańwdomu i zgaś światło
Od 13 lat w ostatnią sobotę marca odbywa się finał największej ekologicznej akcji na świecie. Godzina dla Ziemi WWF w tym roku, jak i cały świat – jest inna. Jednak i tym razem Fundacja WWF zachęca do symbolicznego zgaszenie światła w geście solidarności z ideą ochrony naszej planety. To czas, w którym pokażmy, że potrafimy się zjednoczyć i działać razem w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764