logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w Stratosferze

  PR 12.09.2019, przeczytano 240 razy
Zofia Smełka – Leszczyńska

Stratosfera – jedna z pierwszych firm konsultingowych marketingu strategicznego w Polsce, od maja 2018 funkcjonująca w strukturze Brand New Galaxy – rozwija zespół międzynarodowych ekspertów na kluczowych rynkach. Do spółki dołączyli Jane Beaton, Irina Poznysheva oraz Jing Li, którzy kolejno zajmą się rozwojem biznesu w Wielkiej Brytanii, Rosji i Chinach. W Polsce zespół Stratosfery został wsparty przez Marcina Kołczyńskigo oraz Zofię Smełkę – Leszczyńską, którzy kompetencje strategiczne spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-stratosferze,383944,artykul.html

- W ciągu ostatniego roku projekty realizowane przez Stratosferę dotyczyły w dużej mierze konsultingu biznesowego w obszarze marketingu, dlatego zależało nam na wzmocnieniu zespołu w tym zakresie. Jednocześnie każda strategia jest tak dobra jak jej wdrożenie, dlatego dążymy do tego, żeby naszych klientów wspierać na etapie implementacji wypracowanej strategii i upewniać się, że projekty opakowań, usług czy komunikacji maksymalnie wyrażają wytyczne strategiczne – komentuje Monika Kowalewska, Managing Director Stratosfery.

Za rozwój biznesu Stratosfery na kolejnych rynkach odpowiadać będą:

Jane Beaton – business director UK / strategy consultant

Jane Beaton pracuje w Londynie, specjalizuje się w jakościowych badaniach konsumenckich oraz strategiach marki. Ponad 20 lat doświadczenia pozyskała pracując w Added Value. Jest psycholożką, w wolnym czasie zajmuje się miksologią.

Irina Poznysheva – business director Russia / strategy consultant

Irina Poznysheva pracuje w Moskwie, specjalizuje się w badaniach jakościowych i analizach kulturowych. Jest doktorem ekonomii, a dodatkowo ukończyła studia z zakresu marketingu oraz psychologii. Irina ma ponad 15 lat doświadczenia w strategii marki, pracowała w Y&R oraz Added Value.  

Jing Li – business director China / strategy consultant

Jing pracuje w Szanghaju, specjalizuje się w strategii marki i komunikacji. Jing ma 15 lat doświadczenia w strategii w największych agencjach reklamowych - TBWA, Ogilvy, BBDO, Publicis, Saatchi&Saatchi i Lowe.

Do warszawskiego zespołu dołączyli:

Marcin Kołczyński – business strategy consultant

Marcin Kołczyński ma ponad 25 lat doświadczenia w opracowywaniu strategii biznesowych i analizie rynków. Pracował w rolach strategicznych dla dużych operatorów telekomunikacyjnych i jako doradca biznesowy. Jego główne obszary specjalizacji to opracowywanie cyfrowych modeli biznesowych, identyfikacja nowych atrakcyjnych rynków, produktów i usług, analiza potrzeb klientów oraz opracowywanie misji i wizji firmy.

ilustracjastrzałka

Zofia Smełka – Leszczyńska – strategy consultant

Zosfia Smełka - Leszczyńska jest psycholożką, kulturoznawczynią, doktorantką w Instytucie Kultury Polskiej UW i absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Service Design. Od 2007 roku zajmuje się tworzeniem zintegrowanej komunikacji marketingowej. Pracowała w agencjach Team One, G7, McCann, Havas i K2.

Źródło: Brand New Galaxy

BNG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764