logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienia w zespole More Communications Agency

  PR 17.11.2022, przeczytano 846 razy
ilustracja

W listopadzie do more communications agency dołączyły dwie osoby. Patrycja Jaksim, która jako Account Executive zasiliła zespół Brand PR oraz Krzysztof Kwintkiewicz na stanowisku Senior Account Executive. Krzysztof odpowiada za realizację działań z obszaru PR korporacyjnego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienia-w-zespole-more-communications-agency,398017,artykul.html

Patrycja Jaksim z branżą mediów i PR związana jest od 5 lat. Współpracowała z Instytutem Rozwoju Sportu i Edukacji, jako PR Manager przygotowywała i wdrażała strategie komunikacji dla krajowych i międzynarodowych projektów sportowo-edukacyjnych. Doświadczenie zawodowe zdobywała także w serwisie informacyjnym BiznesTuba.pl, gdzie odpowiadała za działania media relations, content i patronaty medialne. W agencji marketingowej Estoria.pl zajmowała się PR produktowym, tworzyła kampanie wizerunkowe w social media, była odpowiedzialna za działania media relations i organizację eventów. Realizowała projekty dla firm z branży m.in.: sportowej, edukacyjnej, szkoleniowej, finansowej, FMCG i AGD klasy premium. Jest absolwentką ekonomii i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim.

Krzysztof Kwintkiewicz pracuje w branży PR od 2018 roku. Dotychczas realizował projekty z zakresu m.in. relacji inwestorskich oraz PR-u korporacyjnego i produktowego. Odpowiadał głównie za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, media relations, social media, copywriting i współpracę z zewnętrznymi podmiotami. Obsługiwał marki z branży FMCG, lifestyle, automotive, biotech i gaming, w tym takich klientów jak Bloober Team, Netto, Merck, 4F, DB Schenker, Continental czy Procter & Gamble. Z wykształcenia jest filologiem ze specjalizacją medioznawczą.

ilustracjastrzałka

Źródło: more communications agency

www.more-ca.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764