logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienie działu kreacji - That One Agency

  PR 01.10.2024, przeczytano 199 razy
ilustracja
Ola Malinowska

Dział kreacji w That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny. Do agencji dołączyły Joanna Kaniewska i Ola Malinowska. Utworzono także stanowisko Creative & Influencer Marketing Specialist, które objęła Julia Heleniak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienie-dzialu-kreacji---that-one-agency,405903,artykul.html

oanna Kaniewska w That One Agency objęła stanowisko Senior Creative Art Director. Jej poprzednią agencją było 180 Heartbeats. Joanna współtworzyła nagradzane kampanie dla marki YES, BetLica czy akcję społeczną promującą uczciwe praktyki przetargowe – „Promocyjne Bingo”.

ilustracjastrzałka

Ola Malinowska — Senior Creative Copywriter — wcześniej realizowała projekty w agencji Cukier, gdzie zajmowała się między innymi kampaniami Żabki skierowanymi do pokolenia Z, a także markami Hardmade czy Alfa Romeo. Specjalizuje się w kampaniach adresowanych do młodego pokolenia z sektora FMCG oraz projektach społecznych.

Julia Heleniak wesprze agencję w kontekście działań marketingowych skierowanych do Gen Z oraz w kompetencjach influencer marketingu, jako Creative oraz Influencer Marketing Specialist. Wcześniej Julia tworzyła komunikację w Social Media dla marek takich jak Instax, Fujifilm czy Guseppe.

ilustracjastrzałka

Ogromnie cieszę się, że kreację That One Agency wzmocniły tak mocne i niezwykle zdolne osobowości z topowych polskich agencji. Myślę, że udało się nam nie tylko zaoferować ciekawe projekty, ale przede wszystkim wyjątkową atmosferę i zasady pracy, bazujące na konkretnym podejściu do work-life balance, zamiast kultury grinde’u. Z doświadczenia wiemy, że właśnie to doskonale wzmacnia jakość projektów i efektywność pracy” – komentuje Michał Kisielewski, Executive Creative Director w That One Agency.

 

Źródło: That One Agency

www.thatoneagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
Weronika Szczepanik awansuje w iProspect
Od października Weronika Szczepanik, która do tej pory pełniła rolę Senior Client Performance Manager, awansowała i objęła stanowisko Client Partnera w iProspect (dentsu Polska). Wraz z kilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów performance, w tym m.in. Link4, Wonga.com czy Tchibo. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764