logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienie działu kreacji - That One Agency

  PR 01.10.2024, przeczytano 667 razy
ilustracja
Ola Malinowska

Dział kreacji w That One Agency powiększył się o nowy seniorski team kreatywny. Do agencji dołączyły Joanna Kaniewska i Ola Malinowska. Utworzono także stanowisko Creative & Influencer Marketing Specialist, które objęła Julia Heleniak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienie-dzialu-kreacji---that-one-agency,405903,artykul.html

oanna Kaniewska w That One Agency objęła stanowisko Senior Creative Art Director. Jej poprzednią agencją było 180 Heartbeats. Joanna współtworzyła nagradzane kampanie dla marki YES, BetLica czy akcję społeczną promującą uczciwe praktyki przetargowe – „Promocyjne Bingo”.

ilustracjastrzałka

Ola Malinowska — Senior Creative Copywriter — wcześniej realizowała projekty w agencji Cukier, gdzie zajmowała się między innymi kampaniami Żabki skierowanymi do pokolenia Z, a także markami Hardmade czy Alfa Romeo. Specjalizuje się w kampaniach adresowanych do młodego pokolenia z sektora FMCG oraz projektach społecznych.

Julia Heleniak wesprze agencję w kontekście działań marketingowych skierowanych do Gen Z oraz w kompetencjach influencer marketingu, jako Creative oraz Influencer Marketing Specialist. Wcześniej Julia tworzyła komunikację w Social Media dla marek takich jak Instax, Fujifilm czy Guseppe.

ilustracjastrzałka

Ogromnie cieszę się, że kreację That One Agency wzmocniły tak mocne i niezwykle zdolne osobowości z topowych polskich agencji. Myślę, że udało się nam nie tylko zaoferować ciekawe projekty, ale przede wszystkim wyjątkową atmosferę i zasady pracy, bazujące na konkretnym podejściu do work-life balance, zamiast kultury grinde’u. Z doświadczenia wiemy, że właśnie to doskonale wzmacnia jakość projektów i efektywność pracy” – komentuje Michał Kisielewski, Executive Creative Director w That One Agency.

 

Źródło: That One Agency

www.thatoneagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764