logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzmocnienie w Groupm

  PR 06.07.2017, przeczytano 648 razy

Agnieszka Lizon, w ostatnim czasie Head of Digital Development MullenLowe MediaHub Global, objęła funkcję Digital Trading Managera w GroupM. W ramach struktury [m]Platform GroupM będzie odpowiedzialna za koordynację i optymalizację tradingu w obszarze digitalu dla wszystkich agencji wchodzących w skład GroupM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzmocnienie-w-groupm,33032,artykul.html

Agnieszka Lizon jest związana z rynkiem mediów od 2000 roku. Posiada bogate doświadczenie zawodowe zdobyte zarówno po stronie agencji interaktywnej, agencji wydawniczej, jak i sieci reklamowej. W ostatnim latach na stanowisku Head of Digital, zarządzała pracami zespołów, odpowiadając za strategie dla klientów domu mediowego MullenLowe MediaHub i trading w obszarze online. Jako Digital Trading Manager w ramach struktury GroupM będzie raportować bezpośrednio do Tomasza Kuisza, Managing Directora [m]Platform GroupM.

Źródło: GroupM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764