19 września Żubr ukazał się w nowej kampanii. Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.
Po intensywnym, udanym sezonie letnim i wielu wyskokach na Żubra przenosimy się w kolejną porę roku. Żubr rozpoczął właśnie aktywację jesienną.
- Koniec lata i początek jesieni to czas powrotu do domów z letnich wojaży, spotkań z przyjaciółmi przy piwie, opowieści o wakacjach i stopniowego przyzwyczajania się do codziennego rytmu. W jesiennej odsłonie chcemy więc dostarczyć fanom trochę rozrywki, która wpisze się ten cykl i uatrakcyjni jesienne wieczory. - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager marki Żubr.
Nowa reklama pojawi się w wersji 30- i 15-sekundowej w telewizji i w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii, zaplanowano ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego spotu i zachęcają konsumentów do działania, w wolne popołudnia i wieczory. Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się zarówno w prasie, jak i on-line. Akcja rozpocznie się w październiku, a szczegóły można śledzić na profilu marki na Facebooku.
Za kreację i realizację spotu reklamowego „Wznoszenie Żubra owocuje” odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image, a udźwiękowieniem zajęło się studio Juice. Działania social media oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.
Źródło: Kompania Piwowarska