logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wznoszenie Żubra owocuje – jesienna odsłona marki z nowym spotem

  PR 20.09.2017, przeczytano 1015 razy
ilustracjastrzałka

19 września Żubr ukazał się w nowej kampanii. Plenerowe, letnie wyskoki zmieniają się teraz w spokojne wznoszenie Żubra, do czego nawiązuje najnowszy spot marki i aktywacja konsumencka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wznoszenie-zubra-owocuje-%E2%80%93-jesienna-odslona-marki-z-nowym-spotem,33794,artykul.html

Po intensywnym, udanym sezonie letnim i wielu wyskokach na Żubra przenosimy się w kolejną porę roku. Żubr rozpoczął właśnie aktywację jesienną.

- Koniec lata i początek jesieni to czas powrotu do domów z letnich wojaży, spotkań z przyjaciółmi przy piwie, opowieści o wakacjach i stopniowego przyzwyczajania się do codziennego rytmu. W jesiennej odsłonie chcemy więc dostarczyć fanom trochę rozrywki, która wpisze się ten cykl i uatrakcyjni jesienne wieczory. - mówi Łukasz Kling, Junior Brand Manager marki Żubr.

Nowa reklama pojawi się w wersji 30- i 15-sekundowej w telewizji i w mediach społecznościowych. Dodatkowo, w ramach najnowszej kampanii, zaplanowano ogólnopolskie aktywacje, które nawiązują do hasła przewodniego spotu i zachęcają konsumentów do działania, w wolne popołudnia i wieczory. Jedną z nich jest żubrowa krzyżówka, która pojawi się zarówno w prasie, jak i on-line. Akcja rozpocznie się w październiku, a szczegóły można śledzić na profilu marki na Facebooku.

Za kreację i realizację spotu reklamowego „Wznoszenie Żubra owocuje” odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image, a udźwiękowieniem zajęło się studio Juice. Działania social media oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764