logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzrost przychodów Grupy Kapitałowej Kino Polska TV SA w I półroczu 2017

  PR 30.08.2017, przeczytano 506 razy

W I półroczu 2017 roku przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Kino Polska TV SA wyniosły 59 mln zł, co oznacza ponad 5-procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem 2016 – grupa opublikowała raport finansowy za I półrocze 2017 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzrost-przychodow-grupy-kapitalowej-kino-polska-tv-sa-w-i-polroczu-2017,33558,artykul.html

Wzrost przychodów jest efektem wyższej sprzedaży kanałów FilmBox i tematycznych – głównie w Czechach, krajach byłej Jugosławii i na Słowacji, ale także w Bułgarii i Rumunii – które systematycznie zwiększają swoje udziały w rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.

W I półroczu 2017 roku Grupa Kino Polska TV SA razem z kanałem naziemnym Stopklatka TV osiągnęła 1,76% udziału w rynku telewizyjnym, co oznacza 10-procentowy wzrost w porównaniu z I półroczem 2016 (SHR, 16-49). Nowy kanał naziemny Zoom TV w omawianym okresie stale notował wzrost udziałów w rynku.

Źródło: Kino Polska TV SA

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764