logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wzrosty popularności portali Grupy Publikator

  PR 08.07.2014, przeczytano 942 razy
ilustracjastrzałka

Katowice/Białystok, 8 lipca 2014 r. – Serwisy Publikatora w czerwcu br. odwiedziło ponad 330 tysięcy użytkowników wykonując przy tym ponad 3 mln odsłon. Wydawca kilkunastu czasopism i portali o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej od 2013 roku wchodzący w skład Grupy PTWP, wydawcy magazynów i portali branżowych oraz organizatora konferencji i szkoleń, zapowiada dalszy rozwój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wzrosty-popularnosci-portali-grupy-publikator,22138,artykul.html

Dynamika przyrostu i ruchu użytkowników serwisów internetowych Publikatora w okresie maj-czerwiec br. wyniosła 220 proc. (maj – 150 tysięcy unikalnych użytkowników; czerwiec 330 tysięcy unikalnych użytkowników). Liderami są portale dobrzemieszkaj.pl (z liczbą ponad 130 tys. unikalnych użytkowników oraz 1,6 mln odsłon) oraz meble.com.pl (129 tys. unikalnych użytkowników i 1 mln odsłon). Pierwszy serwis powstał w styczniu, a drugi w marcu br.

Głównymi determinantami rosnącej popularności serwisów są: wysokiej jakości kontent, optymalizacja portali w wyszukiwarkach, a także konwersja ruchu użytkowników z kanałów społecznościowych. Liczba fanów portali wnętrzarskich Publikatora, tylko w serwisie Facebook, wynosi obecnie ponad 23 tys. i stale rośnie.

To dla nas bardzo ważne, że użytkownicy internetu powracają oraz polecają nasze serwisy. Dzieje się to za sprawą tego, nad czym każdego dnia mocno pracujemy – wysokiej jakości zawartości merytorycznej. Tym, co szczególnie wyróżnia portal dobrzemieszkaj.pl, jest duża ilość ciekawych i inspirujących galerii autorskich – mówi Grzegorz Kuczyński, wiceprezes Publikatora.

Publikator konsekwentnie rozwija swoje portale internetowe w kategorii „Budownictwo i nieruchomości”. W skład Grupy, poza flagowym dobrzemieszkaj.pl, wchodzą m.in.: meble.com.pl, lazienka.pl, archiconnect.pl (skierowany do architektów wnętrz). Do końca roku Wydawnictwo uruchomi kolejne dwa serwisy uzupełniające portfolio grupy.

***

Od listopada 2013 r. spółki z grupy Publikator i Publikator.pl, specjalizujące się w wydawnictwach i portalach o tematyce wnętrzarskiej i budowlanej, należą do Grupy PTWP, wydawcy Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł, portalu wnp.pl oraz kilkunastu innych specjalistycznych portali i pism, a także organizatora szkoleń i konferencji, na czele z Europejskim Kongresem Gospodarczym w Katowicach.

Zapraszamy na stronę: http://www.publikator.com.pl/ 

Źródło: Publikator

www.publikator.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764