logo
WIADOMOŚCI

X edycja "Świeć się z Energą". Które miasto zaświeci się najładniej?

  PR 07.12.2018, przeczytano 150 razy
ilustracjastrzałka

Rusza jubileuszowa edycja plebiscytu "Świeć się z Energą" w którym po raz 10. wybieramy najpiękniej świątecznie przystrojone miasta w Polsce i pomagamy charytatywnie. Na zwycięskie miasta czekają nagrody o wartości 200 000 zł, które trafią do potrzebujących.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-edycja-_swiec-sie-z-energa_.-ktore-miasto-zaswieci-sie-najladniej,380457,artykul.html

O tytuł najładniej oświetlonych na święta walczyć będą miasta z całej Polski. Najpierw regionalni zwycięzcy plebiscytu miast zostaną wybrani w każdym  województwie, a następnie powalczą w ogólnopolskim finale. Do miejscowości nagrodzonych w akcji realizowanej pod patronatem Grupy Energa trafi energooszczędny sprzęt AGD o wartości aż 200 000 zł. Będą to m.in. lodówki, zmywarki, kuchenki i inne praktyczne i nowoczesne urządzenia. O tym, gdzie trafi pomoc zadecyduje 2-etapowe głosowanie.

Jak zgłosić kandydaturę miasta?

Co roku rywalizacja w ramach plebiscytu jest bardzo zacięta i trwa do ostatniego dnia konkursu. Kandydatury miast można zgłaszać od 7 grudnia poprzez 16 serwisów internetowych największych dzienników regionalnych w Polsce oraz  swiecsie.pl. SMS-owe głosowanie rozpocznie się 14 grudnia. Pierwszy etap zakończy się 7 stycznia 2019 wybraniem mistrzów wojewódzkich. Zmierzą się oni w ogólnopolskim finale, który zakończy się 18 stycznia 2019.

- W tym roku plebiscyt "Świeć się z Energą" odbywa się już po raz 10. i zbiega się z  100. rocznicą odzyskania niepodległości przez Polskę. Zachęcam wszystkich do patriotyzmu i pokazania przywiązania do własnego miasta i regionu - mówi Lucjan Brudzyński, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Energa SA. - Akcja Energi łączy zdrową rywalizację z chęcią niesienia pomocy bliźnim. Wybierzmy najładniejsze miejsca w kraju i wspólnie zanieśmy tam dobroczynną pomoc! – dodaje.

Ostatnie dwie edycje plebiscytu wygrywał Zamość, dzięki czemu jego mieszkańcy otrzymali ponad 80 różnych przydatnych urządzeń AGD. Na kolejnych miejscach znalazły się Częstochowa i  Starachowice. Wśród zwycięzców tytułu "Świetlnej Stolicy Polski" znaleźli się dotychczas także Połczyn-Zdrój, Bielsko-Biała, Szczecin i Rzeszów.

Gdzie trafi charytatywne wsparcie?

Od początku akcji "Świeć się z Energą" charytatywna pomoc trafiła już do podopiecznych z ponad 190 placówek w całej Polsce a całkowita kwota wsparcia przekroczy w tym roku barierę 1 miliona zł. Każdy z 16. zwycięzców wojewódzkiego etapu otrzyma energooszczędny sprzęt AGD o wartości 10 000 zł i prawo walki o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Miasto, które wygra w finale, otrzyma dodatkową pulę sprzętu o wartości 40 000 zł. Wszystkie nagrody trafią m.in. do domów dziecka, ubogich rodzin i osób starszych ale konkretne decyzje dotyczące tego kto powinien otrzymać pomoc podejmować będą włodarze miast.

Szukamy mistrzów świątecznej fotografii

Plebiscytowi miast towarzyszy konkurs fotograficzny, który adresowany jest nie tylko do osób interesujących się fotografią ale również do amatorów, którzy uwielbiają robić zdjęcia podczas świąt. Organizator wyznaczył pięć kategorii tematycznych: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja i Moja Ulubiona Szopka. Jury konkursu, pod przewodnictwem Lidii Popiel, fotografki i ambasadorki "Świeć się z Energą", będzie doceniać przede wszystkim kreatywność. Na autorów najlepszych zdjęć czekają wspaniałe nagrody o wartości 40 tysięcy złotych m.in. aparaty fotograficzne, bony do sklep.energa.pl oraz weekend w hotelu w Gdańsku dla dwóch osób. Nagrody można zdobyć również walcząc o głosy internautów. W głosowaniu, które potrwa od 14 grudnia do 18 stycznia w każdym z województw wybrane zostaną trzy najlepsze zdjęcia i nagrodzone bonami do sklep.energa.pl.

Konkurs na Instagramie

W ramach "Świeć się z Energą" miłośnicy mediów społecznościowych i fotografii mobilnej będą mogli rywalizować na Instagramie. Spośród zdjęć zamieszczonych i oznaczonych #SwiecSiezEnerga jury nagrodzi nowoczesnymi smartphonami 3 zwycięzców, a 10 wyróżni bonami na zakupy w sklep.energa.pl.

Aktualne informacje na temat akcji "Świeć Się" znajdziecie na Facebooku oraz na stronie swiecsie.pl.

Współorganizatorami i partnerami X edycji akcji "Świeć się z Energą" są: Grupa Energa, Grupa Polska Press, spółka Energa Oświetlenie oraz oficjalny sklep akcji  - sklep.energa.pl

Zawsze aktualne wieści nt. Grupy Energa znajdziecie na naszym Twitterze.

Źródło: Grupa Energa

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cztery statuetki w konkursie Creativity International Awards
Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.
Amundsen Photo Awards – znamy finalistów
Podróże są doskonałą inspiracją i potrafią zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych eksploratorów. Fotografia natomiast pozwala uchwycić te wyjątkowe momenty i przedstawić świat w sposób, w jaki widzi go autor. 12 grudnia, w Fortecy Kręgliccy odbyła się Gala Amundsen Photo Awards, podczas której wyłoniono autorów najlepszych fotografii w czterech wyjątkowych...
Zwycięzcy drugiej edycji Justbrief wyłonieni
W drugiej edycji konkursu edukacyjnego JustBrief skierowanego do studentów i początkujących marketerów zwyciężył zespół Hi5s, w którego skład wchodzili młodzi adepci marketingu z Warszawy oraz Krakowa. Uczestnicy mieli za zadanie przygotować kampanię digitalową, która w najbliższym czasie może zostać wdrożona przez Uber Eats. Oprócz możliwości wpisania do portfolio...
Szef marketingu drogerii Natura z nagrodą Dyrektor Marketingu Roku 2018
Przemysław Szymański został zwycięzcą konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2018. Okazał się bezkonkurencyjny w kategorii „uroda / kosmetyki / higiena”.
Złote Spinacze 2018 rozdane: Lista nagród
Znamy zwycięzców XVI edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. W tym roku Jury nagrodziło projekty w 32 kategoriach konkursowych i przyznało: 20 Złotych, 34 Srebrnych oraz 28 Brązowych Spinaczy.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone