logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

X edycja Dni Druku 3D: Relacja

  PR 16.04.2018, przeczytano 960 razy
ilustracjastrzałka

Odbywająca się w dniach 10-12.IV, X edycja Dni Druku 3D zorganizowana została pod patronatem firmy HP. Wśród wystawców znalazły się nie tylko firmy dostarczające technologie addytywne, ale także związane ze skanowaniem 3D i prototypowaniem. Na stoisku firmy Integart – oficjalnego dystrybutora drukarek 3D marki HP – zaprezentowano innowacyjną technologię druku HP Multi Jet Fusion, w której druk odbywa się na poziomie molekularnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-edycja-dni-druku-3d%3A-relacja,36175,artykul.html

Fakt, jak wiele przedmiotów można wydrukować z użyciem technologii druku 3D, może doprowadzić przeciętnego człowieka o zawrót głowy. Dzisiejsza technologia daje niemal nieograniczone możliwości a firmy coraz częściej zdają sobie sprawę jak z takiego udogodnienia skorzystać. Nie tylko przemysł czy branża medyczna, ale także branże związane z modą i urodą czy modelarstwem coraz częściej sięgają po drukarki 3D w celu prowadzenia regularnej produkcji. Dzięki temu firmy mogą o wiele szybciej wprowadzać swoje produkty na rynek lub wręcz drukować dany element bezpośrednio pod wpływające zamówienie.

Dla wielu firm zainteresowanych zakupem technologii niezwykle przydatne może być także wprowadzenie nowego sposobu prototypowania. Druk 3D nadaje się do tego celu idealnie, gdyż umożliwia przygotowanie wielu wariantów danego elementu w bardzo krótkim czasie. W dodatku elementy wydrukowane na drukarce 3D są tańsze od tych wyprodukowanych przy użyciu metod konwencjonalnych.

ilustracjastrzałka

W zależności od potrzeb zainteresowani mogą skorzystać z prostych i przystępnych technologii druku 3D lub wybrać te bardziej zaawansowane i dające największe możliwości. Do tych ostatnich należy niewątpliwie technologia Multi Jet Fusion firmy HP, w której druk odbywa się na poziomie molekularnym. Technologię można było poznać bliżej na stoisku firmy Integart, oficjalnego dystrybutora drukarek 3D firmy HP w Polsce.

Podstawą HP Multi Jet Fusion jest najmniejszy na rynku blok budujący – HP Voxel. Inżynierowie firmy HP stworzyli technologię, która znacznie przekracza ograniczenia współczesnych drukarek 3D. Od projektu do części drukarki HP Jet Fusion 3D to kompleksowe rozwiązanie, które można w pełni dostosować do potrzeb każdej firmy. Na stoisku Integart zwiedzający mogli poznać także ofertę materiałów (proszków), dzięki którym wydruki mogą charakteryzować się konkretnymi właściwościami fizycznymi: miękkością, elastycznością czy twardością.

ilustracjastrzałka

Podczas Dni Druku 3D zwiedzający mogli poznać bliżej projekt „Tworzymy Historię” w ramach którego rekonstruowanych jest wiele historycznych reliktów historii. Jedna z firm z użyciem technologii przyrostowej zrekonstruowała sześciometrowy czołg Panzerkampfwagen V Panther „Magda”, który został przechwycony przez powstańców w trakcie Powstania Warszawskiego w 1944r. Ogrom obiektu oraz dokładność wydruku wywarła na zwiedzających duże wrażenie.

Podsumowując Dni Druku 3D można powiedzieć tylko jedno: jest to obowiązkowe wydarzenie dla wszystkich firm, które są potencjalnie zainteresowane drukiem 3D. Ogrom technologii oraz gotowych wydruków zaprezentowanych na targach z pewnością okaże się inspirujący i w nie jednej firmie przyczyni się do wprowadzenia tak pożądanej innowacyjności.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764