logo
WIADOMOŚCI

X edycja Dni Druku 3D: Relacja

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

Odbywająca się w dniach 10-12.IV, X edycja Dni Druku 3D zorganizowana została pod patronatem firmy HP. Wśród wystawców znalazły się nie tylko firmy dostarczające technologie addytywne, ale także związane ze skanowaniem 3D i prototypowaniem. Na stoisku firmy Integart – oficjalnego dystrybutora drukarek 3D marki HP – zaprezentowano innowacyjną technologię druku HP Multi Jet Fusion, w której druk odbywa się na poziomie molekularnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-edycja-dni-druku-3d:-relacja,36175,artykul.html

Fakt, jak wiele przedmiotów można wydrukować z użyciem technologii druku 3D, może doprowadzić przeciętnego człowieka o zawrót głowy. Dzisiejsza technologia daje niemal nieograniczone możliwości a firmy coraz częściej zdają sobie sprawę jak z takiego udogodnienia skorzystać. Nie tylko przemysł czy branża medyczna, ale także branże związane z modą i urodą czy modelarstwem coraz częściej sięgają po drukarki 3D w celu prowadzenia regularnej produkcji. Dzięki temu firmy mogą o wiele szybciej wprowadzać swoje produkty na rynek lub wręcz drukować dany element bezpośrednio pod wpływające zamówienie.

Dla wielu firm zainteresowanych zakupem technologii niezwykle przydatne może być także wprowadzenie nowego sposobu prototypowania. Druk 3D nadaje się do tego celu idealnie, gdyż umożliwia przygotowanie wielu wariantów danego elementu w bardzo krótkim czasie. W dodatku elementy wydrukowane na drukarce 3D są tańsze od tych wyprodukowanych przy użyciu metod konwencjonalnych.

ilustracjastrzałka

W zależności od potrzeb zainteresowani mogą skorzystać z prostych i przystępnych technologii druku 3D lub wybrać te bardziej zaawansowane i dające największe możliwości. Do tych ostatnich należy niewątpliwie technologia Multi Jet Fusion firmy HP, w której druk odbywa się na poziomie molekularnym. Technologię można było poznać bliżej na stoisku firmy Integart, oficjalnego dystrybutora drukarek 3D firmy HP w Polsce.

Podstawą HP Multi Jet Fusion jest najmniejszy na rynku blok budujący – HP Voxel. Inżynierowie firmy HP stworzyli technologię, która znacznie przekracza ograniczenia współczesnych drukarek 3D. Od projektu do części drukarki HP Jet Fusion 3D to kompleksowe rozwiązanie, które można w pełni dostosować do potrzeb każdej firmy. Na stoisku Integart zwiedzający mogli poznać także ofertę materiałów (proszków), dzięki którym wydruki mogą charakteryzować się konkretnymi właściwościami fizycznymi: miękkością, elastycznością czy twardością.

ilustracjastrzałka

Podczas Dni Druku 3D zwiedzający mogli poznać bliżej projekt „Tworzymy Historię” w ramach którego rekonstruowanych jest wiele historycznych reliktów historii. Jedna z firm z użyciem technologii przyrostowej zrekonstruowała sześciometrowy czołg Panzerkampfwagen V Panther „Magda”, który został przechwycony przez powstańców w trakcie Powstania Warszawskiego w 1944r. Ogrom obiektu oraz dokładność wydruku wywarła na zwiedzających duże wrażenie.

Podsumowując Dni Druku 3D można powiedzieć tylko jedno: jest to obowiązkowe wydarzenie dla wszystkich firm, które są potencjalnie zainteresowane drukiem 3D. Ogrom technologii oraz gotowych wydruków zaprezentowanych na targach z pewnością okaże się inspirujący i w nie jednej firmie przyczyni się do wprowadzenia tak pożądanej innowacyjności.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
niedziela 22.07.2018, 92 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone