logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

X edycja Dni Druku 3D: Relacja

  PR 16.04.2018, przeczytano 962 razy
ilustracjastrzałka

Odbywająca się w dniach 10-12.IV, X edycja Dni Druku 3D zorganizowana została pod patronatem firmy HP. Wśród wystawców znalazły się nie tylko firmy dostarczające technologie addytywne, ale także związane ze skanowaniem 3D i prototypowaniem. Na stoisku firmy Integart – oficjalnego dystrybutora drukarek 3D marki HP – zaprezentowano innowacyjną technologię druku HP Multi Jet Fusion, w której druk odbywa się na poziomie molekularnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/x-edycja-dni-druku-3d%3A-relacja,36175,artykul.html

Fakt, jak wiele przedmiotów można wydrukować z użyciem technologii druku 3D, może doprowadzić przeciętnego człowieka o zawrót głowy. Dzisiejsza technologia daje niemal nieograniczone możliwości a firmy coraz częściej zdają sobie sprawę jak z takiego udogodnienia skorzystać. Nie tylko przemysł czy branża medyczna, ale także branże związane z modą i urodą czy modelarstwem coraz częściej sięgają po drukarki 3D w celu prowadzenia regularnej produkcji. Dzięki temu firmy mogą o wiele szybciej wprowadzać swoje produkty na rynek lub wręcz drukować dany element bezpośrednio pod wpływające zamówienie.

Dla wielu firm zainteresowanych zakupem technologii niezwykle przydatne może być także wprowadzenie nowego sposobu prototypowania. Druk 3D nadaje się do tego celu idealnie, gdyż umożliwia przygotowanie wielu wariantów danego elementu w bardzo krótkim czasie. W dodatku elementy wydrukowane na drukarce 3D są tańsze od tych wyprodukowanych przy użyciu metod konwencjonalnych.

ilustracjastrzałka

W zależności od potrzeb zainteresowani mogą skorzystać z prostych i przystępnych technologii druku 3D lub wybrać te bardziej zaawansowane i dające największe możliwości. Do tych ostatnich należy niewątpliwie technologia Multi Jet Fusion firmy HP, w której druk odbywa się na poziomie molekularnym. Technologię można było poznać bliżej na stoisku firmy Integart, oficjalnego dystrybutora drukarek 3D firmy HP w Polsce.

Podstawą HP Multi Jet Fusion jest najmniejszy na rynku blok budujący – HP Voxel. Inżynierowie firmy HP stworzyli technologię, która znacznie przekracza ograniczenia współczesnych drukarek 3D. Od projektu do części drukarki HP Jet Fusion 3D to kompleksowe rozwiązanie, które można w pełni dostosować do potrzeb każdej firmy. Na stoisku Integart zwiedzający mogli poznać także ofertę materiałów (proszków), dzięki którym wydruki mogą charakteryzować się konkretnymi właściwościami fizycznymi: miękkością, elastycznością czy twardością.

ilustracjastrzałka

Podczas Dni Druku 3D zwiedzający mogli poznać bliżej projekt „Tworzymy Historię” w ramach którego rekonstruowanych jest wiele historycznych reliktów historii. Jedna z firm z użyciem technologii przyrostowej zrekonstruowała sześciometrowy czołg Panzerkampfwagen V Panther „Magda”, który został przechwycony przez powstańców w trakcie Powstania Warszawskiego w 1944r. Ogrom obiektu oraz dokładność wydruku wywarła na zwiedzających duże wrażenie.

Podsumowując Dni Druku 3D można powiedzieć tylko jedno: jest to obowiązkowe wydarzenie dla wszystkich firm, które są potencjalnie zainteresowane drukiem 3D. Ogrom technologii oraz gotowych wydruków zaprezentowanych na targach z pewnością okaże się inspirujący i w nie jednej firmie przyczyni się do wprowadzenia tak pożądanej innowacyjności.

Źródło: Integart

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764